Kirjoittaja Aihe: Tänään 2  (Luettu 38868 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Tänään 2
« Vastaus #90 : 10.11.12 - klo:16:45 »
Käytän paljon huoltamoita enkä ole nähnyt yhdessäkään peiliä, joka olisi sinisellä valaistu narkkareitten takia. Sellaisia peilejä on joissakin ravintoloissa piste

Kotkan kirjaston vessa kylpee sinisessä valossa. Minun peilikuvalleni se taitaa olla vain eduksi.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #91 : 10.11.12 - klo:18:08 »
Kotkan kirjaston vessa kylpee sinisessä valossa.

Niin, kirjastojen vessat on kohtalaisen rauhallisia paikkoja piikittäjille.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 10.11.12 - klo:18:35 »
Tuli käytyä pitkästä aikaa Helsingin messukeskuksessa.
Ostinpa itselleni muikkukukon ja vähän kalasäilykettä, vaimo kaikennäköistä muutakin.
On tällaiset vähän rankkoja reisuja tällä iällä ja tässä kunnossa.
Eipä muuta kävelylenkkiä kaipaa, illalla yritän jatkaa hyvin alkuun päässyttä
kuntopyörällä polkemista.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 10.11.12 - klo:19:32 »
Sain tänään myönteistä ja kannustavaa palautetta ihan yllättävältä taholta.  :icon_eek:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #94 : 10.11.12 - klo:21:16 »
On tullut urakoitua niin, että olen ihan rättiväsynyt. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa malla

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 10.11.12 - klo:23:55 »
Päivä illassa.
Nukkumaan meno.
Hyvää yötä.
Kiitos tästä päivästä.
Aamen.

Poissa vn

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 11.11.12 - klo:00:00 »
Kiitos samoin, hyvää yötä!

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 11.11.12 - klo:09:08 »
Me Kotkansaaren entiset kasvatit innovoimme, eksplosioiduimme ja voimaannuimme tämä tosin eilen mutta yhtä totta tänään;  muutamme takaisin sijoillemme, osahan sinne jo on valunut kuin vesi Talvivaarasta. Me ympäröimme sen aidalla, tilaamme Mossadilta muutaman silmänruoan tarkastamaan passit ja määritämme sen itsehallintoalueeksi.

Vallankumous on alkanut Keskuskatu 29:sta.

Me perustamme taloyhtiöön kommunaalisen itsehallinto-  ynnä -hoitosektorin, tori muuttakoon vastapäätä meitä lehmuskujalle ja autot pois. Talviksi pihalle hiihtolatu, se on siinä ennenkin ollut. Autotalliin me tuomme vuohia siisteinä hyötyeläiminä. Pihaa varten meillä on suurehkoja avarrussuunnitelmia. Nurmi perunapelloksi ja ojiin energiapajuja. Samoin viinimarjapensaita joista teemme laatuviiniä vientiin.

Meidän kaverit saa luotettavilla suosituksilla sinne kausikortteja ja jos asunto jää tyhjäksi, se voidaan luovuttaav luotett. käyttöön vrt lomaosake joka täten yst. kuts. ilmoitetaan. . Katolle tulee aurinkopaneelit ja sievähköt tuulimyllyt maamerkeiksi, ei semmoisia hirvityksiä kuin nykyiset vaan hollantilaismalliset. Samoin lampolan katolle.  Taloyhtiöön lähtee ultimaatumi, toisesta kerroksesta ei suinkaan tule asuinhuoneistoa vaan kerhotila/paikallissairaala.  Mietimme vielä 7. kerroksen kohtaloa.  Yön yli nukuttuani suunn. seuratupaa.  Tehdas museaalisena nähtävyytenä, kiertoajeluja portilta, jos passi on kunnossa. Ruokalista on avoin, minä sen suunnittelen. Ehd. vast. otet,. kuten Riitta-mummi ja määrätyt kakut.  

Suurpiirteisesti laajennettu alust. kosk. koko Kotkansaarta. Suomen uusi nähtävyys, jossa mm. atsaleapuisto ja Katariinantulista vuotuinen tapahtuma. Näin me asian olemme nyt päättäneet.  :109: :109: :109: :109: :109: :026:
Lipunnosto pihalla joka aamu, kesäisin se entinen suihkukaivo toimii vast. altaana kuin Kuollut Meri joka havaittiin hyvin sedatiiviseksi.
« Viimeksi muokattu: 11.11.12 - klo:09:15 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 11.11.12 - klo:09:27 »
Leena ! Saanko passin sillä että miulla oli tiutislaiset kummit, Lehdot jotka muutti Ameriikkaan jo 1950-luvulla. Isänikin kävi Kotkassa poliisikoulun ja äiti vartioi rannikkoa lottana ilmavalvontatornissa, kunnes hänestä tuli paukku-arka.

Suunnitelma kuuluu hyvältä näinä epävarmoina aikoina. Omavaraisuuteen on valmistuminen.   :109: :109: :109:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 11.11.12 - klo:18:05 »
Leena ! Saanko passin sillä että miulla oli tiutislaiset kummit, Lehdot jotka muutti Ameriikkaan jo 1950-luvulla. Isänikin kävi Kotkassa poliisikoulun ja äiti vartioi rannikkoa lottana ilmavalvontatornissa, kunnes hänestä tuli paukku-arka.

Onko Tiutinen Kymiä? Ainakin se kuuluu Kotkan merentakaisiin alueisiin. Ehkä siitä seuraisi jonkinlainen siirtolaisen status? Mista minä sen toisaalta tietäisin, kun olen muualta muuttanut ja vielä Kymijoen Aasian puoleiselle rannalle?

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 11.11.12 - klo:18:10 »
Anna Pena vaan suosiollisesti miule passi. Onhan minut kastanut Kalle Tanska. K T oli silloin Virolahden papistoa, myöhemmin Lahden Diakonissalaitoksen johtaja ja sitten Mäntsälän kirkkoherra. Sekin vielä että hän oli körttiläinen.

Joko ohjesäännöt on laadittu ?    :icon_lol:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 11.11.12 - klo:18:12 »
Anna Pena vaan suosiollisesti miule passi. Onhan minut kastanut Kalle Tanska. K T oli silloin Virolahden papistoa, myöhemmin Lahden Diakonissalaitoksen johtaja ja sitten Mäntsälän kirkkoherra. Sekin vielä että hän oli körttiläinen.

Joko ohjesäännöt on laadittu ?    :icon_lol:

Olen vain poliittinen tarkkailija Kotkansaarella. Sairaalanmäellä syntyneet päättävät näistä asioista. Vallankumouksen osoitekin on kadun toisella puolella työpaikastani Keskarista.

Poissa AKUANKKA313

• ystäväkansaa
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
« Vastaus #102 : 11.11.12 - klo:18:50 »
Olin tänään Waltterissa myymässä, oli ihan kohtuullisen hyvä myynti.
Törmäsin siellä toiseen eronneeseen ja halailimme toisiamme.
Sitten läksin isänpäivän viettoon.
Eilen olin kaverini valmistujaisissa Nummelassa.
Elämä on kemiaa.

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 12.11.12 - klo:09:12 »
Kylläpä olis tehnyt mieli jäädä peiton alle.

Herra armahda.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 12.11.12 - klo:11:41 »
Tänään pitää sukeltaa Kashonamaan kuumille tasangoille katsomaan, miten siellä pärjätään.