Kirjoittaja Aihe: Tänään 5 h  (Luettu 34321 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #75 : 28.08.12 - klo:08:14 »
Työssäkäyvän elämä on jo niin kaukana että tuskin muistan kuinka lomista iloitsinkaan.
Minulla on tänään työnä ruokakaupassa käynti. Ja yöllä valvoessani suunnittelin myös ikkunoiden pesua.

Huomena pääsen Helsinkiin Viulunsoittajaa katolla katsomaan. Olkoon se minun lomani. Samoin Ikeassa poikkeaminen.   :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #76 : 28.08.12 - klo:09:54 »
Olkoon se minun lomani. Samoin Ikeassa poikkeaminen.   :039:

Ikea on tuskaa!

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #77 : 28.08.12 - klo:09:57 »
Ikea on tuskaa!

Olen täsmälleen samaa mieltä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään
« Vastaus #78 : 28.08.12 - klo:09:59 »

odotetun kesäloman ensimmäinen päivä
   

Sinullahan meni koko kesä odotellessa kesälomaa. Eikö tätä voisi sanoa paremminkin syyslomaksi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #79 : 28.08.12 - klo:10:11 »
Ikea on tuskaa!
Niin Matistakin. Hän jää autoon Themiksen kanssa kun minä kipasen ( 1h suunnilleen) tiettyjä lautasia,  rasiasettejä ja keittiöpyyhkeitä  h a l v a l l a  ostamassa.   :014: :050:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #80 : 28.08.12 - klo:10:53 »
Sinullahan meni koko kesä odotellessa kesälomaa. Eikö tätä voisi sanoa paremminkin syyslomaksi.

Pikkulomasia kesällä, hyvää kannattaa odottaa. Ei nyt ole vielä syksy, mutta onneksi pian on...
Ja ekat pakkaset ja ensilumi ja avanto, vai mitä, Pirska?
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo:10:56 kirjoittanut hippiäinen »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #81 : 28.08.12 - klo:10:57 »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään
« Vastaus #82 : 28.08.12 - klo:14:03 »
Pikkulomasia kesällä, hyvää kannattaa odottaa. Ei nyt ole vielä syksy, mutta onneksi pian on...
Ja ekat pakkaset ja ensilumi ja avanto, vai mitä, Pirska?

Tykkään kyllä kastautua nopeasti kylmässä vedessä, mutta avantoon en ole koskaan uskaltautunut.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään
« Vastaus #83 : 28.08.12 - klo:17:31 »
Tykkään kyllä kastautua nopeasti kylmässä vedessä, mutta avantoon en ole koskaan uskaltautunut.

Voi kokeile, kokeile!  Minut piti ensin painostaa, mutta jes! 

Lopulta seisoskelin uikkareissa jäällä ja kyselin tyypiltä joka siellä molski aikooko hän tulla ylös vai miksi panttaa rappusia...    Perhe ihmetteli...   

Nyt se tartteis taas aloittaa. Uimahallien kylmäaltaat, ei niissä ole vastaavuutta. 

Koko juttu on tämä:  Ei vain ajattele että se on avanto. Ja menee nopeasti. Ja aina muistaa: Sukat tai jotkin avantotossut jalkaan.  Muuten kostea jalka jäätyy lumeen, ja seuraus on sama kuin lapsena kun piti kokeilla kieltä vasten kylmää kiskan kuparista luukkua.

Avannossa on ihanan lämmintä kun pakkanen on jotain -20.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #84 : 30.08.12 - klo:19:41 »
Sain kirjoitettua paikallislehteen haukkumakirjoituksen yleisen tien siivottoman huonosta hoidosta. Tie on pelkkiä kuoppia ja jollekin maksetaan sen olemattomasta hoidosta. Nyt ylittyi aggressiivisuuskynnys.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #85 : 30.08.12 - klo:20:53 »
Sain kirjoitettua paikallislehteen haukkumakirjoituksen yleisen tien siivottoman huonosta hoidosta. Tie on pelkkiä kuoppia ja jollekin maksetaan sen olemattomasta hoidosta. Nyt ylittyi aggressiivisuuskynnys.

Lisäsitkö tämmöisiä joukkoon?       
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #86 : 30.08.12 - klo:21:57 »
Lisäsitkö tämmöisiä joukkoon?       

En varsinaisesti tuollaisia, mutta oli siinä kieroa pirullisuutta ihan tarpeeksi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #87 : 30.08.12 - klo:23:35 »
Perheasioita; laadittu muun ohessa kevytversiota Historian Tuulet numero kahdeksikkoon, ja niin on mystinen tapaus että taidan ostaa vielä opettajan oppaankin. Lapsi numero 4 saa migreenikohtauksen kirjasta enkä ihmettele yhtään. Koira nuomero 2 valesynnyttää kumilelun päivänä minä tahansa ja etsitään imettäjänpaikkaa.  Draama joka seuraa on riipaiseva; kun kumilelu ei ime, koira huolestuu vakavasti ja noin neljäntenä päivänä hautaa sen talon alle. Hautajaispäivä on lohduton. Maidontuotanto taataan, ja jokainen imevä eläimen pentu kiitoll. huomioid. tilap. jonka jälkeen sen kyllä pitäisi häipyä.  :-\
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6371
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #88 : 31.08.12 - klo:10:29 »
Kohta kahvioon tapaamaan muuatta nettituttavaa ensimmäistä kertaa livenä. Vähän jännittää! Ei, mistään seurustelusuhteen tapaisesta ei ole kysymys, eikä tule olemaan. Mutta jos kaveria johonkin yhteiseen tekemiseen?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #89 : 31.08.12 - klo:10:55 »

   "yhteiseen" ? "tekemiseen" ?   :026: :026:


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024