Kirjoittaja Aihe: Tänään 5 h  (Luettu 34319 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6371
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #90 : 31.08.12 - klo:12:31 »
^Sulkapallosta oli alustavasti puhetta. Ja sitten voitaisiin totuttaa kissaa valjasulkoiluun. Myös nurmikonleikkuuseen ja halkotalkoisiin kutsuttiin  :-\

Ihan puhki olen kyllä nyt, kun toinen puhui Porin murretta, joka on aina tuottanut minulle vaikeuksia, ja ympäristö oli kahvila kilinöineen ja hälyineen, ja kun kuullun ymmärtäminen ei muutenkaan ole vahvuuksiani. Ja ehkä väsyttävää myös kaltaiselleni varautuneelle märehtijälle kohdata ihan toisenlainen persoonallisuus, välitön ja impulsiivinen ihminen.
« Viimeksi muokattu: 31.08.12 - klo:12:36 kirjoittanut öppiäinen »
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #91 : 31.08.12 - klo:18:36 »
Kympillä viisi kasvinalkua.  

Huomena  :109:   koko päivä kuntostarttia, kun ilmatteeksi jollein Hyvä Olo - lehden vastaanottajal lupasivat. Lehti tulee ilmatteeksi jonaki kylkiäisenä. Eli lähenpä haeskelemaan johkin ihmeelliseen paikkaan kadonneita sisustossujani.  

Kuulemma semmosille jotka starttaa kuntoilua.
Kun ilmottauduin oli vapaana viel 76 paikkaa.  
Koko päivä Mäkelänrinteen urheilukeskukses kaikkia urheiluja ja ruokaohjei.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #92 : 31.08.12 - klo:19:41 »
Tänään olen ainoana miehenpuolena seitsemän persoonallisen naisenpuolen seurana, joista neljä on ihmisiä ja kolme koiria (springerspanieli sekä bordercollie ja -terrieri).

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #93 : 31.08.12 - klo:20:49 »
Keräsin kaksi muovikassillista omenoita ja nyt on vanhanajan omenapai (mummo-ankan piiras) uunissa.
Tuoksuu aika hyvältä...
Herra armahda.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #94 : 31.08.12 - klo:20:50 »
Keräsin kaksi muovikassillista omenoita ja nyt on vanhanajan omenapai (mummo-ankan piiras) uunissa.
Tuoksuu aika hyvältä...

Saisinko reseptin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #95 : 31.08.12 - klo:20:57 »
No tässä yksi, jota kyllä sovellan aikalailla.

Pääasia, että taikina on voi-vehnäjauhosekoitus ja siihen ripaus vettä,

tämä taikina tekee "sen".

http://www.ksml.fi/erikoissivut/ruokaohjeet/leivonnaiset/amerikkalainen-omenapai/821264

- vesi tavallista mitä hanasta ensipäästöllä tulee, ei mitään jäävettä
- enkä käytä suolaakaan...

Herra armahda.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #96 : 31.08.12 - klo:22:58 »
Vaarille tuotiin moottoripatja, ja nyt meillä hurisee kompressori 24/7. Sain palkan. Edellisestä olikin kulunut jo ummelleen vuosi.

Mt

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #97 : 01.09.12 - klo:09:44 »
Kiitos reseptistä, Atanasia! Olen jo tulostanut sen ja seuraavaksi pitää käydä kaupassa j.n.e.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #98 : 01.09.12 - klo:20:15 »
Kiitos reseptistä, Atanasia! Olen jo tulostanut sen ja seuraavaksi pitää käydä kaupassa j.n.e.

Röyh! Vitsi että oli hyvää. En minä yksin syönyt sitä, oli kovasti kavereita. Yhtä kaunista siitä ei tullut kuin mummo-ankalla. Olisi vissiin pitänyt kasata omenat keskeltä korkeammaksi kedoksi. Tämä ei jää tähän, teen vastakin ja yritän panostaa enemmän ulkonäköön.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #99 : 02.09.12 - klo:14:03 »
Lapsi n:o 1 jaskeutunut turvallisesti Frankfurtin kentälle, siis vaihtoi Liettuassa oikeean koneeseen, ja löysi junaraiteen jolla ajeli Fulldaan (tms) jossa viettää kolme kuukautta oppilasvaihdossa. Sänky hajalla eikä nettiyhteys pelitä mutta muuten kaikki hyvin. Koko joukkue kiitollisina toteaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6371
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #100 : 02.09.12 - klo:14:43 »
Kissa ei päästä minnekään. Jos koetan mitä muuta tehdä kuin istua tässä sohvalla, noutaa minut takaisin, ja sitten pitäisi taas rapsutella mahaa. Mukavaltahan se tuntuu toki, lämmin hyrisevä kissa, ja samalla voin roikkua netissä, vaan kun olisi haettava matot pesulasta kun kuivausaika päättyy juuri. Jospa tämä mirri koettaakin huolehtia siitä että vietän lepopäivän asianmukaisesti?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #101 : 03.09.12 - klo:11:51 »
Kissa ei päästä minnekään.


Eikö sitä kisulia vois laittaa jonnekin siksi aikaa, kun lähdet? Jatkuvastiko se vaatii huomiota?  :icon_eek:

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #102 : 03.09.12 - klo:11:53 »
Tietenkin alkoi satamaan kun en ottanut sontsaa tai kirkkaankeltaista sadetakkiani kaupungilla käydessä. Nyt tulee vettä ihan kunnolla (vähänkö on satanut tänä kesänä).

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #103 : 06.09.12 - klo:09:26 »
Kohta taas verikokeesen. Jo neljäs kerta parin viikon sisällä. Huomenna Immosen Kaitsun luokse eli reumalääkärin.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 5 h
« Vastaus #104 : 06.09.12 - klo:13:15 »
Kohta taas verikokeesen. Jo neljäs kerta parin viikon sisällä. Huomenna Immosen Kaitsun luokse eli reumalääkärin.

Käyty. Varmaan löytyy taas virtsasta verta kahden plussan verran. Asiaan on ottanut kantaa myös urologian ylilääkäri joka sanoi, että ei ryhdytä toimenpiteisiin kun kerran haittaa eikä kipuja ole.