Kirjoittaja Aihe: Tänään 3  (Luettu 40439 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

• Vieras
Vs: Tänään 3
« Vastaus #90 : 14.09.11 - klo:20:45 »
Otan osaa, myyrä! Eikö kukaan foorumilainen asu lähelläsi, että toisi sinulle kaupasta kahvimaitoa?

Tänks! Ei tarvitse ja onneksi ei asu  :003:

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 14.09.11 - klo:21:16 »
Tänään sain kangaspuut kudontavalmiiksi ja aloitettua ensimmäisen poppanan :023:

Poissa sadetta

• ystäväkansaa
« Vastaus #92 : 14.09.11 - klo:23:44 »
Kiitos. Nyt tässä valkoseinäisessä, rajoittuneessa paikassa ei saa/uskalla
enää puhua Joulusta, Jeesuksesta yms. kristinuskoon liittyvistä asioista,
kun muslimeissa se voi herättää vihan tunteita.

Eli noista asioista ei siellä voi puhua.   :eusa_think:  Ja muslimit eivät pidä rukoushetkiään muiden nähden? 
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa sadetta

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 14.09.11 - klo:23:53 »
Satanut on, mutta ei haittaa, sade kuuluu syksyyn!

Jännittävän lentopallopelin Suomi äsken voitti, kahdeksan joukkoon!
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 15.09.11 - klo:00:51 »
Dosentti   :026:  on jälleen työn alla ja Leenalla sielunrauha!  Kuinka olenkaan tyytyväinen!   :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 15.09.11 - klo:08:09 »
Satanut on, mutta ei haittaa, sade kuuluu syksyyn!

Jännittävän lentopallopelin Suomi äsken voitti, kahdeksan joukkoon!

Huomenta !

Sataa, ja sikäli haittaa ettei puolukkareisulle menosta tänäänkään tule mitään. Varmistan kohta saaliini, torilta.
Toinen matalapaineen huono juttu on todella tämä nivelsärky mikä on kuin ilmapuntari. Myyrä, kivun kourissa, ei vielä kaikkein pahimman, täälläkin ollaan. Tämä alkoi hetikohta kun alkuviikosta sateet tulivat. En ole vielä ottanut paramaxia, mutta Voltarenia, Feldeniä ja tiikeripalsamia voitelen
pahinmiin paikkoihin.
Nämä yläkerran portaat ovat testi missä määrin nivelet ovat yön aikana jäykistyneet. Kun päivän aikana ne kymmenisen kertaa kuljen ylös-alas, alkaa sujua jo paremmin.
Aina kun on poutaa, teemme aamulenkin. Siksi siitä niin iloiten olen usein maininnut. Samalla käymme linnut laiturilta katsastamassa.

Laitoin aamiaiseksi ruusunmarjarahkan. Ruusunmarja on "liikettä nivelille".     :061: :voiei:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 15.09.11 - klo:08:31 »
Olen siipirikkona parantolassa, kun pelkaan
ihmisia. Valilla saan tarina-kohtauksia, eika
ihmiset tieda mihin uskoa. Paassani pyorii
kauniiden ja rohkeiden kaltaisia ihmissuhde-kuvioita.
Kaverin hautajaisten jalkeen kuormituin liikaa ja
pakotin itseni juoksemaan paikasta paikkaan.
Ekan paivan naureskelin itsekseni, mutta kylla se
tasta.

Noh, et sinä yksin ole niin kauan kuin pääset nettiin ja meidän luo. Jokaisella näemmä täytyy olla oma riesansa eli ristinsä eli mikä hän on...   mutta koetamme kantaa toistemme kuormia.  Jos emme aina voi ottaa kirjaimellisesti osaa pois, vaik haluisimme, niin moni rukoilee sen puolesta jolla kulloinkin elämä menee kärsimyksen kanssa. Vaikea sanoa mitään minkä tietäisi varmasti lohduttavan, lepää sinä, elät mielessämme, ja jos auttaa koeta ottaa päivä kerrallaan. Tämäkin vaikea aika menee ohi, menee, ne on menneet ennenkin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 15.09.11 - klo:08:36 »

:023:

:eusa_pray:

:icon_sunny:

🇫🇮

myyrä

• Vieras
« Vastaus #98 : 15.09.11 - klo:13:10 »
Kipu oli yöllä lakannut ja tänään sai jo asiat hoidettua. Päivä päivältä ja yö yöltä näyttää luonnossa keltainen väri vievän tilaa vihreältä.

Aku Ankalle jaksamista!

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 15.09.11 - klo:17:04 »
Olen kaksimetrisen tuijan ylpeä ja onnellinen omistaja. Sain halvasta, kun neljäsosa hinnasta oli pois.   Terassi alkaa muistuttaa talveksi muokattua satumetsää. Ikkunan alle muuttavat sypressit ja nyt vielä on krysanteemien ja astereiden aika, mutta kohta kanervien ja marjakanervien, joita varten on jo astioita kyllä. Tänä kesänä terassi oli vähän tylsä mutta nyt siitä tulee satumetsä...   tuikkuja sinne tänne missä eivät sytytä tulipaloa, ja nuo neljä tuijaa ja kanervia... sypressejä. Jotain uskomattomuuksia vielä haaveilen sinne. 

myyrä

• Vieras
« Vastaus #100 : 15.09.11 - klo:19:19 »
Tänään, sateen väistyttyä on ollut mainio ulkoiluilma. Pilvistä ja vuodenaikaan nähden aika lämmintäkin (+15).

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 16.09.11 - klo:09:40 »
Tasan 20v sitten tänään heräsin anivarhaiseen puheluun, äitini soitti ja oli ihan paniikissa, sisko oli eilen alkanut saada lasta, no sanoin että soita sinne sairaalaan. Ei hän voi. Uhhuh, että ei vain voi. Noh, Leena soittaa...  sitten soittaa vanhemmilleen...  miettii kuinka ihmeessä ennättäis työhön...     Osastolle si odottamaan sähke:  Tervetuloa, Mette!  Eli tämä päivä käytetäänkin liikutuksen kyynelien kuivaamiseen, hän Mette-Maaria siis on tänään 20v, meidän ihmevauva.  Huomenna nuoriso järjestää kutsut yöllä saapuneen tekstiviestin mukaan.  Ei voi tajuu. 20v sitten niitä neljää ihmettä ei maailma tuntenut. Nyt ne on olemassa, ja mullistavat vielä maailman...   :060: :060: :060: :060:  ovat jo ihan omalakisia ja nii-in hauskoja.

Poissa AKUANKKA313

• ystäväkansaa
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
« Vastaus #102 : 16.09.11 - klo:17:21 »
Onneksi olkoon!
Minnuu ahistaa hiljaisuus,
Minua ahdistaa valkoiset ja tyhjat seinat,
Minua ahdistaa ihmiset, jotka eivat hymyile hyvaksyvasti toisilleen,
Minua ahdistaa liiat rajoitteet,
Minua ahdistaa syoda laake aina kun tormaan ilkeisiin ihmisiin.
Mina haluaisin pukeutua toiseksi henkiloksi ja kavella rohkeasti kotiin.
Elämä on kemiaa.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 16.09.11 - klo:18:44 »
Onneksi olkoon!
Minnuu ahistaa hiljaisuus,
Minä haluaisin pukeutua toiseksi henkilöksi ja kävellä rohkeasti kotiin.

Olisiko tungettelevaa kysyä, millaiseksi henkilöksi pukeutuisit? Miltä näyttäisi uusi rohkeampi Aku Ankka?

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 16.09.11 - klo:19:16 »
Kun Akuankka miettii vastausta, mietin elämäni merkillisintä taksikyytiä. Halusin sinne körttimessuun (oli sanajumalanpalvelus) ja jotta olisin paikalla kahtakymmentävaille viittä, ja jalka ei salli juoksentelua, tilasin taksin.  Se saapuu kun o-dot-taa. Eli olin juuri soittamassa uudelleen, joskus täytyy.

Kuski jää arpomaan että Kiviportintie 5.  Ja sitten hän alkaa filosofoida että kirkko... Kirkkopa kirkko, minä vastaan. Hän päättelee (?) että kyseessä täytyy olla Myllypuron kirkon. Käymme asiallisesti keskustelua, jotta ei pitäisi olla, jolloin hän hukkuu kokonaan, kun kiviportintie on "siellä".  Sanon että jos lähettäis kun on vähän kiire. Hän lähtee semmoiseen suuntaan että pahaa ennustaa, teemme kelpo ajelun Länsimäessä ja Tikkurilassa, ja hokee erilaisia loistavia ajoratkaisuja, ja tahtoisi edelleen tivata missä kirkko on... sanon että olkoon ny missä vaan kunhan on annetussa osoitteessa.  Sitten olemme eksyksissä kokonaan.  Kun minä jo alan ihmetellä,. että pinnani pitää näinkin hyvin mutta kyllä se jo kiristyy, hän löytää määränpään keskeltä rakennustyömaata jossakin itä-Helsingissä and proudly presents:  Tässä se on.

Niinhän siinä on, Kiviparintie. Sanon että me emme ole menossa tuonne. On löydettävä Kiviportintie. Kierrettyämme jälleen juuttuaksemme samoihin liikennevaloihin totean että en voi oikein muuta kuin sanoa osoitteen, sitten toivon, että minut viedään siihen osoitteeseen.  Jätin viiskymppisen ja ryntäsin sisään, mutta jokin minua jäi siinä kyytijässä ahistamaan.  Punakka, sekaisin vähän kaikesta, sormet vapisi pahoin kun  näppäili sitä suunnistuslaitetta ja etsi siitä oikeita kirjaimia, ja ilme kuin piestyn koiran.  Mutta kyllä mie koko lailla ittekseni kiroilin...   >:( :'(
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo:19:19 kirjoittanut Leena »