Kirjoittaja Aihe: Politiikkaa ja yhteiskuntaa  (Luettu 51217 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
Vs: Politiikkaa ja yhteiskuntaa
« Vastaus #75 : 13.03.13 - klo:10:17 »
esittelyn mukaan tässä on
tylsin, mitäänsanomattomin, teknokraattisin ja siksi vaarallisin puhe, jota on koskaan europarlamentissa kuultu!

"Ja tällaiset tekevät meille päätöksiä", toteaa toimittaja ja aiheesta ihmettelekin  :107:

http://www.youtube.com/watch?v=S_IcUgma_4A

Herra armahda.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #76 : 13.03.13 - klo:10:19 »
Minun 92-vuotias eno vei pari vuotta sitten kortin suosiolla poliisille - periaatteessa yksijalkainen mies (toinen jalka puujalka). Minusta ihan oikein tehty. Vaimonsa kyllä vielä ajaa ja hän täytti nyt 85.

Mutta tädin mies, joka täyttää kohta 86, ei suostu luopumaan ajamisesta. Hän ei näe juuri mitään eikä käytä laseja eikä taida edes omistaa niitä, toinen korva on kuuro (ei suostu käyttämään kuulolaitetta) ja muitakin vaivoja on runsaasti. Hänen korttinsa on voimassa vielä tämän vuoden, mutta ensi vuonna sitten olisi taas uusinta. Kysyin häneltä viime vuonna, että mitenkä sait kortin ja hän vastasi vähän vältellen, että "kun on tuo tuttu lääkäri"...  :003: Varmaan maksanut, että sai jatkaa ajamista. Rahasta heillä ei ole kyllä puutetta.

Olen ollut miehen kyydissä ja voin sanoa, että kyllä on pelottanut. Moottoritielläkin ajaa keskellä kaistoja ja seuraa yleensä edelläajavaa autoa, kun ei näe, mitä oman auton nopeusmittari näyttää. Pitemmille matkoille he kyllä pyytävät meikäläisen kuskiksi.
Isäukkoni luopui suosiolla 85v iässä, kun arveli ettei pääse yksisilmäisenä läpi lääkärintarkastuksesta. Äitini oli vieressä silminä kun ajelivat. Äidillä ei ollut ajokorttia, mutta on aina ajanut vieressä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #77 : 13.03.13 - klo:10:36 »
Lainaus
Äitini oli vieressä silminä kun ajelivat. Äidillä ei ollut ajokorttia, mutta on aina ajanut vieressä.

näin meilläkin kuulema oli  :107:
Herra armahda.

Poissa Mansipaani

• ystäväkansaa
« Vastaus #78 : 13.03.13 - klo:11:21 »
esittelyn mukaan tässä on
tylsin, mitäänsanomattomin, teknokraattisin ja siksi vaarallisin puhe, jota on koskaan europarlamentissa kuultu!

"Ja tällaiset tekevät meille päätöksiä", toteaa toimittaja ja aiheesta ihmettelekin  :107:

http://www.youtube.com/watch?v=S_IcUgma_4A

Apua!!  :icon_lol:  miten kiusallista...    Onko tuo englantia  :107:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #79 : 13.03.13 - klo:11:25 »

Apua!!  :icon_lol:  miten kiusallista...    Onko tuo englantia  :107:

Onko tuossa jotain uutta. Enson ja Valmetin toimitusjohtaja herra ministeri otti pankista kahden miljoonan markan lainan ja "lainasi" rahat nigerialaiskirjeen lähettäjille. Ei ole sen jälkeen kuullut mitää miehistä tai rahoista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #80 : 13.03.13 - klo:11:25 »

Pitäiskö Stubbin pitää Rehnin puheet?

🇫🇮

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #81 : 13.03.13 - klo:12:57 »
   Pitäiskö Stubbin pitää Rehnin puheet?

Puheiden pitämisen lisäksi olisi suotavaa, että pitäisivät sanansa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #82 : 13.03.13 - klo:13:01 »

:023:

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #83 : 13.03.13 - klo:14:47 »

Tilanteet muuttuvat.

🇫🇮

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #84 : 14.03.13 - klo:19:35 »
Kiinassa on uus pääministeri zii psii zing ja tais olla vielä ping.

Hyvä;, mun kaikki kiinalaiset kaverini ja busines kontaktit ihan töpinöissään tosta.

Oikeesti tulisi kai meidänkin pikkasen miettiä mitä maailmalla tapahtuu ja missä ajassa olemme, niinkuin viisaat onko ne profeetat sanovat,? Tiedämme ajan sen merkit.
Siis niinku oisko mailmanloppu ja koreoiden sota lähellä ja mihin se leviää tai miten.
Syyria ja mitäs nyt on meneillään?

Sinänsähän mua ei heiluta niin jos loppu tulee omalle kohdalle, mutta jotenkin maailma on sellainen, että se pystyy tuhoamaan itsensä yhdessä tunnissa.
Jos jotenkin uskoo Raamattuun ja sen ilmoitukseen mitä Jeesus sanoi lopunajasta ja koska se tulee ja mitä silloin tapahtuu, niin jotenkin jos Raamattuun siltä osin edes uskoo, niin loppu voinee olla lähellä, vaikkakin itse uskon ensin Al Aksan räjähtävän taivaan tuuliin ja sitten tulee loppu aika pian sen jälkeen.
Tämä on siis mun apogylapsininen näkemys.

Kuitenkin näistä maailmanlopun ennustuksista ja josko kaiken loppu on lähellä ja sen merkeistä olisi kiva nähdä teitinkin viisaiden näkemyksiä.
Vaikka meitä on erikoisia ja tavallisia täällä foorumissa, niin pidän jotenkin järkevimmistä järkevimpänä porukkana, mua lukuun ottamatta tätä foorumin kirjoittaja porukkaa, ehkä mun pitäis poistua vasemmalle? Antaa teidän viisasten kirjoitella ja itse olla poissa.

Kaiken loppu on lähellä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #85 : 14.03.13 - klo:19:44 »
Olipas 5veisaajalla synkkiä mietteitä,
 - ei mihinkään takavasemalle!
Herra armahda.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #86 : 14.03.13 - klo:19:51 »
Viisveisaaja, kun olen taas siellä Facessa, niin voisko tulla kaveriksi?  :)

myyrä

• Vieras
« Vastaus #87 : 14.03.13 - klo:19:53 »

Poissa Viisveisaaja

• ystäväkansaa
« Vastaus #88 : 14.03.13 - klo:19:56 »
Ilman muuta myyrä, Nyt kuten huomaat postauksista olen  tuhannen päissäni ja saunailta.
Kuitenkin mietin pääni puhki uskonnollisia kysymyksiäni ja rakastan körttifoorumia. parhaat vastaukset ja tyypit täällä.

Kiitos huomiostasi.
Kaikki valta tekoälylle!

myyrä

• Vieras
« Vastaus #89 : 14.03.13 - klo:20:13 »
Ilman muuta myyrä, Nyt kuten huomaat postauksista olen  tuhannen päissäni ja saunailta.

Ok, ei haittaa yhtään vaikka oisit enemmänkin  :icon_wink:

*

Nyt täytyy mennä tiskaamaan.