Kiinassa on uus pääministeri zii psii zing ja tais olla vielä ping.
Hyvä;, mun kaikki kiinalaiset kaverini ja busines kontaktit ihan töpinöissään tosta.
Oikeesti tulisi kai meidänkin pikkasen miettiä mitä maailmalla tapahtuu ja missä ajassa olemme, niinkuin viisaat onko ne profeetat sanovat,? Tiedämme ajan sen merkit.
Siis niinku oisko mailmanloppu ja koreoiden sota lähellä ja mihin se leviää tai miten.
Syyria ja mitäs nyt on meneillään?
Sinänsähän mua ei heiluta niin jos loppu tulee omalle kohdalle, mutta jotenkin maailma on sellainen, että se pystyy tuhoamaan itsensä yhdessä tunnissa.
Jos jotenkin uskoo Raamattuun ja sen ilmoitukseen mitä Jeesus sanoi lopunajasta ja koska se tulee ja mitä silloin tapahtuu, niin jotenkin jos Raamattuun siltä osin edes uskoo, niin loppu voinee olla lähellä, vaikkakin itse uskon ensin Al Aksan räjähtävän taivaan tuuliin ja sitten tulee loppu aika pian sen jälkeen.
Tämä on siis mun apogylapsininen näkemys.
Kuitenkin näistä maailmanlopun ennustuksista ja josko kaiken loppu on lähellä ja sen merkeistä olisi kiva nähdä teitinkin viisaiden näkemyksiä.
Vaikka meitä on erikoisia ja tavallisia täällä foorumissa, niin pidän jotenkin järkevimmistä järkevimpänä porukkana, mua lukuun ottamatta tätä foorumin kirjoittaja porukkaa, ehkä mun pitäis poistua vasemmalle? Antaa teidän viisasten kirjoitella ja itse olla poissa.
Kaiken loppu on lähellä.