Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään 5  (Luettu 37709 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
Vs: Mitä tänään 5
« Vastaus #90 : 14.10.11 - klo:11:19 »
Tänään olisi mainio kotkakeli kun on kirkasta  :icon_sunny:

Kotkassakin on tänään mainio keli ja kirkasta.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 14.10.11 - klo:13:06 »
Uskalsin ensimmäistä kertaa yhdeksän päivän tupa-mummi jakson jälkeen ulkoilemaan. Pienen lenkin vain jaksoin, mutta kyllä piristi.
Petivaatteet on tuulettumassa ja lakanat kuivumassa raikkaassa tuulessa.
Huoneissa ei ole niinkään raikasta sillä uunissa oli hapankaalilaatikko, hellalla porisee hernerokka ja ikkunalla jäähtyy vispipuuro.

Yskä on vielä jäljellä ja välillä tukkoinen nokka, mutta hyvältä tuntuu toipuminen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Syterskalet

• aralla tunnolla
« Vastaus #92 : 14.10.11 - klo:23:47 »
Tuli tänään mieleen sellainen ajatus, että taivaassa ei voi pitää blogia, päiväkirjasta puhumattakaan.
Siihen tarvittaisiin nimittäin äärettömän paljon tallennutilaa, vaikka kuinka yrittäisi pysyä kohtuudessa.
Iankaikkisuudessahan kaikki muuttuu äärettömän suureksi jo ennenkuin ollaan edes puolivälissä.

Samoin helvetissä menee äärettömän paljon hiiltä!

Moni täällä ajassa pohtii iankaikkisuutta ja äärettömyyttä. Äärettömyyteen saa helposti tuntumaa jakamalla minkä tahansa luvun nollalla. Kannattaa laittaa paperi vaaka-asentoon ennenkuin alkaa piirtää jakokulmaa!

Joku saattaa pohtia, että mitä siellä taivaassa oikein tehdään. Ainakin olisi aikaa lukea kaikki kirjoitetut kirjat ja blogit, jos kukaan ei saisi kirjoittaa lisää. Taitaa aika monelta nimittäin jäädä perinnöksi lukemattomia kirjoja.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #93 : 15.10.11 - klo:07:08 »

Joku saattaa pohtia, että mitä siellä taivaassa oikein tehdään.

Minä mietin, mitä helvetissä tehdään (muuta kuin lapioidaan niitä hiiliä pannuun).

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 15.10.11 - klo:08:22 »
Minä mietin, mitä helvetissä tehdään (muuta kuin lapioidaan niitä hiiliä pannuun).

Ryssän helvetissä on kuulemma kylmä. Siellä varmaan lapioidaan pakkasessa hiiliä eikä saada tulta millään syttymään.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 15.10.11 - klo:09:37 »
Ryssän helvetti on paikannettukin ja sieltä on joku päässyt joskus pois eli onko se lopulta oikeammin ryssän kiirasjää? 

Dosentti  :026:  haluaa taas osallistua keskusteluun, hän tervehtii veljiä ja kertoo juuri tämän olleen kuusivuotiaana erään suuren kysymyksen hänelle minä väitin juuri tuossa että oli se myöhemminkin ja se lähti suuttuneena surffaamaan taivaskanaville
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 15.10.11 - klo:09:40 »
Ryssän helvetti on paikannettukin ja sieltä on joku päässyt joskus pois eli onko se lopulta oikeammin ryssän kiirasjää? 

Irlantilaiset ovat paikantaneet Eedenin puutarhan Ballyjamesduff-nimiselle seudulle.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 18.10.11 - klo:18:41 »
Kuinkahan kävi eilen muuan nuorukaisen paratiisin... mies chattaa kaikessa rauhassa lemmittynsä kanssa facebookissa, kun paikalle saapuu täti joka tekstaa sekaan, Matti, lopeta ja painu harjottelemaan selloläksyäsi.
Hetken kuluttua... vastasit joojoo ja olet siellä yhä ala mennä... 

Tai Neiti Kesäheinä joka vastaa että ai facebook-bileet? Joo tottakai - johon puuttuu hirvíötäti:  Etpäs muuten menekään muru, tai soitan äidillesi. 

Tulisiko  ekskommunikoida hirviötädit jostakin jossa viattomat teinit elävät huoletonta nuorta elämäänsä?   :eusa_think:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #98 : 19.10.11 - klo:09:13 »
Räntää tulee vaakasuorassa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #99 : 19.10.11 - klo:11:51 »
Räntää tulee vaakasuorassa.

Ei tule räntää, mutta lähden hammaslääkäriin. Ilo on minun puolellani.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

• Vieras
« Vastaus #100 : 19.10.11 - klo:14:12 »
Ei tule räntää, mutta lähden hammaslääkäriin. Ilo on minun puolellani.

Välillä tuli täyttä lunta. Vastaan ajoi pari autoa, joissa oli luminen konepelti joten jossakin on satanut kai enemmänkin.

Poissa meme

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 19.10.11 - klo:15:27 »
Välillä sataa, välillä paistaa aurinko ja parjaillaa taitaa tehdä molempia yhtä aikaa :017:

Hölkänen

• Vieras
« Vastaus #102 : 19.10.11 - klo:20:37 »
Tänään oli Luumäellä seurat. Pyryharakka hoiti järjestelyjä terveytensäkin uhraten... Toivottavasti olo kohenee taas!
« Viimeksi muokattu: 19.10.11 - klo:20:45 kirjoittanut Hölkänen »

Poissa maisakai

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 20.10.11 - klo:10:26 »
Ukkosillan ja myrsky-yön jälkeen paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta. Orava askartelee pihalla ja radiossa naisihminen laulaa oopperaa.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 20.10.11 - klo:11:30 »
Leikkasin toisen omepuumme ensi satokautta varten. Siirtelin vuorenkilpiä paikasta toiseen. Tuppaavat leviämään kovasti. Haravoin lehtiä kasoinin. Olin kaksi tuntia pihalla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)