Leena olisiko sinulle tästä virastosta apua, jos oma sana ei riitä ja riitely käy ylivoimaiseksi: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/
Meme, kiitos! Minä jo tein, koska käskivät, reklamaation, siinä opasti semmoinen ihmisten vakuutusneuvontapaikka, mutta tämän taidan tarvita myös. Olen rehellisesti puhuen, nimittäin, väsynyt jo nyt, ja ymmälläni. Jotenkin on olo, okei okei, minä maksan sen kakssataa euroa, jossa on haluamansa summa ja vakuutuksen irtisanomismaksu, vain jotta saan olla rauhassa, sillä minä en oikein jak-sa tämmöisiä.
Itse asiassa olen pyörällä päästäni. Mietin jos vaikka mitä, niistä yhteydenotoista ja keskusteluista. Olen jollakin tapaa ymmärtänyt "toisen posken kääntämisen" rajan kulkevan siinä, että kyseessä on rikosepäily. Jos on syy epäillä asiakirjaväärennöstä kuten nyt, kuinka kristitty käyttäytyy, siis?
Mutta jos joku on tosissaan väärentänyt tämän intentionaalisesti, ei esimerkiklsi klikannut erehdyksessä samaa tarinaa kuin edellinen sai, eikö hänet pitäisi pysähdyttää? Ja yhtiö ilman muuta velvoittaa tutkimaan juttu kunnolla?