Kirjoittaja Aihe: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)  (Luettu 6564 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Frank

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« : 01.04.11 - klo:07:59 »
SubTV aloittaa uuden tosi-tv -sarjan Huippumunkki haussa (Finland`s  Next Top Monk), jossa kymmenen munkkia kisailee paremmuudesta. Kilpailuun osallistuva isä Smirnof toteaa ”Itse lähden kilpailuun hyvin avoimin mielin, ja olen kyllä kilpailuhenkinen, mikä sieltä kyllä tulee näkymään".

Suomen huippumunkki haussa-ohjelman Special Guest –tuomarina toimii William ”Ville” Riikonen, joka  on hyödyntänyt upealla tavalla menetyksensä sarjan amerikkalaisessa versiossa. Suomalaissyntyinen William ”Ville” Riikonen on kotoisin Juvalta, mutta vietti suurimman osan lapsuuttaan Helsingissä. Hän päätti ryhtyä munkiksi jo teini-ikäisenä, ja antoi myöhemmin munkin lupauksen ja tutkinnon arvostetussa luostarissa. Työskenneltyään useissa huippuluostareissa eri puolilla Eurooppaa  William ”Ville” Riikonen lähti Yhdysvaltoihin suunnittelemaan Willegio-luksusluostaria Las Vegasiin. Uuteen tosi-tv –sarjaan etsitään tuomaristoa, ja tuomaristoon haluaville SubTV järjestää rekrytointitilaisuuden Helsingissä Ravintola Virgin Oilissa tänään kello 18:00, ja paikalla on itse Special Guest –tuomari William ”Ville” Riikonen.  
« Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:08:04 kirjoittanut Frank »

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #1 : 01.04.11 - klo:09:00 »
Pitääkö paikkansa se kuulemani huhu, että rikostutkija Adrian Monk olisi myös paikalla?

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huippumunkki haussa
« Vastaus #2 : 01.04.11 - klo:09:13 »

Ei tarvitse hakemalla hakea, löytyy Hanna Partasen leipomosta tai no joo, pitää hakea, ei sieltä ole kuljetuspalvelua.

 


"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Huippumunkki haussa
« Vastaus #3 : 01.04.11 - klo:09:16 »
Ei tarvitse hakemalla hakea, löytyy Hanna Partasen leipomosta tai no joo, pitää hakea, ei sieltä ole kuljetuspalvelua.

 

Hanna vainaa oli muuten körtti. Leipomolla ei ole uskonnollisia mielipiteitä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8436
Vs: Huippumunkki haussa
« Vastaus #4 : 01.04.11 - klo:09:25 »
Hanna vainaa oli muuten körtti. Leipomolla ei ole uskonnollisia mielipiteitä.
Nunnat syö munkkeja?

Hanna vainaa, rauha hänen sielulleen. Oli körtti, mitenkäs tämä perikunta tai jatkakajat?
Pitää ihan kannatuksen vuoksi käymään, kun taas joskus liikkuu kulmilla.

Varmaan sieltä löytyisi se huippumunkki. Ihmettelen miksi pitää suomen huippumunkkiakin etisiä?

Onkohan mitään niin epäaitoa, kuin tositeevee?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #5 : 01.04.11 - klo:09:27 »
Tieto hakuajan päättymisestä  >:(  tuli kovin myöhään...  Leena pitää munkeista... Avikaisen ovat erinomaiset...  mutta niitä sitten joissa on vaaleanpunainen kuorrutus   :003:

Vaan onko se karppaajalle sopivaa, langeta munkkiin...   kyllä siinä kiusaus menisi ohittamattomnaksi, kaupan jäätelöhyllystä Leena jo selviää  :026:  Terweis Docens Dietricus. Leena, hän rouskuttaa porkkanaa keittiössä
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huippumunkki haussa
« Vastaus #6 : 01.04.11 - klo:09:32 »
Nunnat syö munkkeja?

Hanna vainaa, rauha hänen sielulleen. Oli körtti, mitenkäs tämä perikunta tai jatkakajat?
Pitää ihan kannatuksen vuoksi käymään, kun taas joskus liikkuu kulmilla.

Varmaan sieltä löytyisi se huippumunkki. Ihmettelen miksi pitää suomen huippumunkkiakin etisiä?

Syö ne  :045:

Enpäs arvannut kysyä aamulla työntekijöiltä että oisko ketään körttiä. Suattaa ollakkii..

H.Partasen munkkeja saa toriltakin mutta minä henk.koht. tykkään hakea suoraan leipomomyymälästä. Suosittelen!

Ainahan ihminen hamuaa makeinta itselleen, munkkiakin  :kahvi:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #7 : 01.04.11 - klo:09:39 »
SubTV aloittaa uuden tosi-tv -sarjan Huippumunkki haussa (Finland`s  Next Top Monk), jossa kymmenen munkkia kisailee paremmuudesta. Kilpailuun osallistuva isä Smirnof toteaa ”Itse lähden kilpailuun hyvin avoimin mielin, ja olen kyllä kilpailuhenkinen, mikä sieltä kyllä tulee näkymään".

Suomen huippumunkki haussa-ohjelman Special Guest –tuomarina toimii William ”Ville” Riikonen, joka  on hyödyntänyt upealla tavalla menetyksensä sarjan amerikkalaisessa versiossa. Suomalaissyntyinen William ”Ville” Riikonen on kotoisin Juvalta, mutta vietti suurimman osan lapsuuttaan Helsingissä. Hän päätti ryhtyä munkiksi jo teini-ikäisenä, ja antoi myöhemmin munkin lupauksen ja tutkinnon arvostetussa luostarissa. Työskenneltyään useissa huippuluostareissa eri puolilla Eurooppaa  William ”Ville” Riikonen lähti Yhdysvaltoihin suunnittelemaan Willegio-luksusluostaria Las Vegasiin. Uuteen tosi-tv –sarjaan etsitään tuomaristoa, ja tuomaristoon haluaville SubTV järjestää rekrytointitilaisuuden Helsingissä Ravintola Virgin Oilissa tänään kello 18:00, ja paikalla on itse Special Guest –tuomari William ”Ville” Riikonen.  


Ketä kiinnostaa? 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #8 : 01.04.11 - klo:11:07 »
Ketä kiinnostaa? 

Tänään toivottavasti aika montaa  :icon_wink:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #9 : 01.04.11 - klo:11:17 »
Kisan voittaa mitä todennäköisimmin joku munkkipossu (engl. swine monk). Askeeteilla ei ole mahdollisuuksia.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #10 : 01.04.11 - klo:11:19 »
It's a jungle out there.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Frank

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #11 : 01.04.11 - klo:11:25 »
SubTV aloittaa uuden tosi-tv -sarjan Huippumunkki haussa (Finland`s  Next Top Monk), jossa kymmenen munkkia kisailee paremmuudesta. Kilpailuun osallistuva isä Smirnof toteaa ”Itse lähden kilpailuun hyvin avoimin mielin, ja olen kyllä kilpailuhenkinen, mikä sieltä kyllä tulee näkymään".

Suomen huippumunkki haussa-ohjelman Special Guest –tuomarina toimii William ”Ville” Riikonen, joka  on hyödyntänyt upealla tavalla menetyksensä sarjan amerikkalaisessa versiossa. Suomalaissyntyinen William ”Ville” Riikonen on kotoisin Juvalta, mutta vietti suurimman osan lapsuuttaan Helsingissä. Hän päätti ryhtyä munkiksi jo teini-ikäisenä, ja antoi myöhemmin munkin lupauksen ja tutkinnon arvostetussa luostarissa. Työskenneltyään useissa huippuluostareissa eri puolilla Eurooppaa  William ”Ville” Riikonen lähti Yhdysvaltoihin suunnittelemaan Willegio-luksusluostaria Las Vegasiin. Uuteen tosi-tv –sarjaan etsitään tuomaristoa, ja tuomaristoon haluaville SubTV järjestää rekrytointitilaisuuden Helsingissä Ravintola Virgin Oilissa tänään kello 18:00, ja paikalla on itse Special Guest –tuomari William ”Ville” Riikonen.  

Viime vuoden Huippumunkki haussa (Finland`s  Next Top Monk) kilpailun satoa alla olevassa linkissä. Voittajaksi selvisi isä Pantoleum, joka on videolla oleva pitkäpartainen kilpailija.

Huippumunkki haussa (Finland`s  Next Top Monk) 2010
« Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:11:29 kirjoittanut Frank »

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huippumunkki haussa
« Vastaus #12 : 01.04.11 - klo:11:29 »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #13 : 01.04.11 - klo:11:32 »
Tosi hyvä, että munkitkin kilpailevat reilusti, eivätkä vain ole kilvoittelevinaan keljoissaan.

Ohjelmassahan on monta hyvää osa-aluetta mm. nöyryys, syömättömyys ja toisen posken kääntäminen.


Minä ainakin aion äänestää jotain ortodoksi-munkkia (vaikkei se niin hyvä oliskaan)
tai kyllä roomalais-katolinenkin käy. Jos on hyvännäköinen.



 :eusa_angel:
Herra armahda.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10415
Vs: Huippumunkki haussa (Finland`s Next Top Monk)
« Vastaus #14 : 01.04.11 - klo:11:43 »
No niin, lapset, rauhoitutaanpas!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024