Kirjoittaja Aihe: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?  (Luettu 19864 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #15 : 25.03.11 - klo:12:59 »
Pena, ei yhtään hullumpi idea...pitänee selvitellä asiaa...kaipuu Afrikkaan on kova...ei sen maan ole pakko olla Malawi...

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #16 : 25.03.11 - klo:13:04 »
sinne vaan Tiitiäinen !

täällä myös haaveiltu Afrikkaan menosta tai siis edes käymisestä.

Siellä olisi Villa Karo residenssi
http://www.villa-karo.org/

jonne voisi (turvallisesti) lähteä.

Herra armahda.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #17 : 25.03.11 - klo:15:52 »
Löytää joku Bonhoefferin sukulaisen  jälkeläinen.  Löytää liian hyvään talteen pantu verkkopankin ensimmäinen tunnusluku. Oppia käyttämään verkkopankkia. Hyvin akuutteja, ellei ensimmäistä lasketa. 

Lähdin joskus,  ja kuinka kauhean kauan siitä tuntuu olevan,  kun nyt taapäin katselen, aika koppavalta pohjalta tutkimaan mielenkiintoista ihmistä, eikä hän kai ollut kuin toisaalta nero, toisaalta nuoresta vähän kuoleman koulima siihen mihin sitten joutui, vain loppu on niin niin surullinen -- he luulivat kaikki jo vapautuneensa ja sittenkin...    . Ja komppania avustajia ja assistentteja sekottamassa päätäni.  Nyt ymmärrän konkreettisesti mitä olisi kirjoittaa pieneltä paikalta. Valitettavasti senkin, etten taatusti osaa kuten haluaisin. Kun en niin en. Vähän lohduttaa jokin Kierkegaardin ajatus siitä, miten Jumalan etsijästä tulee hiljainen.

Enkä ole kiroillut yhtään, vaikka puhelinyhteys on poikki. Kyllä tästä selivitään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #18 : 25.03.11 - klo:17:20 »
Japani ja Uusseelanti oli haaveena, mutta nyt Japani putosi pois. Ei suinkaan ydinvoimalaonnettomuudeen vaan delfiinien ja pienten valaiden pyytämisen ja lahtaamisen takia. Ei myöskään siksi, ettei Japanin hallitus viitsi kertoa kansalle, että delfiineissä ja pienissä valaissa on iso elohopea-annos. Japani on muuttunut ihannemaastani hylkiöksi. Uusi Seelanti on vielä listalla.
Acta, non verba.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #19 : 25.03.11 - klo:18:32 »
Minä haluaisin käydä kuuntelemassa Wienin filharmoonikkoja ja käydä sitten Venetsiassa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #20 : 25.03.11 - klo:18:39 »
Minä haluaisin käydä kuuntelemassa Wienin filharmoonikkoja ja käydä sitten Venetsiassa.

Olenpa käynyt Wienissä (en kuuntelemassa filharmoonikkoja) ja Venetsiassa. :icon_cool:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #21 : 25.03.11 - klo:21:29 »
Haluaisin lyödä turpiin kaikkia heitä, jotka määräävät, että tulostimista, tietokoneista, ylipäätään monenmoisista koneista tehdään semmoisia, että ne hajoavat nopeasti, vanhentuvat alta aikayksikön ja joita ei kannata korjata. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22134
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #22 : 25.03.11 - klo:22:22 »
Minä voin pidellä kiinni, kun mottaat, etteivät livahda karkuun.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #23 : 27.03.11 - klo:07:35 »
Minä haluaisin käydä kuuntelemassa Wienin filharmoonikkoja ja käydä sitten Venetsiassa.

Molemmat on helppo toteuttaa eikä maksa paljon.
Acta, non verba.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #24 : 27.03.11 - klo:13:45 »
Kasvattaa kasveja. Kehittää suurehkolle terassille vuosienm saatossa ikivihreä pienoispuutarha, jolla perennoja hoidettaisiin tietenkin hyvin läpi talven viimein löydetyssä kellarikomerossa, ja saisi niitä vaihdellakin, mutta perustus olisi juuri tuo että se olisi eräänlainen pikkumetsä. Suurensuuria kasveja. Saada taloyhtiöltä lupa perustaa mukavasti sen sivussa olevalle alueelle, josta ei huomattavasti huolehdita, uusi Eedenin puutarha sitten, niinikään.

Pitää kotiseurat. Kesällä, kun terassillekin mahtuu. Naapureita varoitettaessa täällä täytyy)  heidät kutsuttaisiin: "Oma tuoli, Leenan terassin edessä". 
Koko taloyhtiö tietää Leenan terassin... kyllä vain tietääkin...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #25 : 27.03.11 - klo:14:39 »
On minulla vielä yksi haave, ehkä suurin.  Eräs ruottalainen psykiatri jollakin tapaa ryhtyikin selkeästi kristilliseksi sielunhoitajaksi käyttäen kaikkea mitä omisti toisten auttamiseen. Osata kunnolla tämä ja siihen lisättynä se että ihmiset tullessaan tietäisi etteivät nyt tule arvoneutraaliin putiikkiin, ja sitten olisin siinä siten arvoneutraali kuten sielunhoitaja on...eli ei mitään omia näkemyksiä vaikka nyt naispapeista kehissä vaan ihmiset saisivat hakea omiaan... jos joku tulee viidesläisenä, hän saisi lähteä viidesläisenä mutta onnellisempana viidesläisenä...  ellei siis mene ja etsi uutta hengellistä kotia itse. He voisivat käyttää rippiä, ja Leenallahan on vaitiolovelvollisuus, ja kertoa, millainen käsitys heillä on Jumaslasta ja sitten puhuttaisiin vähän siitä...   työnohjaajana olisi joku...  minulla on ajatuksia...

ja sitten minulla voisi olla lupa rukoilla heidän kanssaan ja ei tulisi turpiin...   ja minulla voisi kyllä olla psykiatrityöpari, joko omansa tai joku johon luotan jos vaikka masennus on liian syvä...  ajateltaisiin että lyhyt lääkitys boosteriksi... 
mutta minä en vastaisi siitä lääkityksestä kun kaikkea ei ehdi...   


Kovimmalle ottaa, ettei enää voisi auttaa elämänsä aikana ketään.   
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10409
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #26 : 27.03.11 - klo:17:54 »
Päästä kesällä Leenan kotiseuroihin.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #27 : 27.03.11 - klo:18:27 »
Leenan kotiseurat kiinnnostaisi. Voin tuoda seurapenkin tullessani, pari koivulankkua ja päähän puupallit :).

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #28 : 27.03.11 - klo:21:53 »
Päästä kesällä Leenan kotiseuroihin.
Kaikki pääsee. Leena järjestää.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8430
Vs: Haave jonka haluaisit vielä toteuttaa?
« Vastaus #29 : 29.03.11 - klo:20:31 »
 :-\ Ai täällä kysellään tälläsiäkin?
Oliks se kenen kaa ja miten?

öö. Kait Lara Croft ois sellanen ja uuuhhhh... ja se latina ku laulo sen waka waka..öö toi Shakina..niin jo tietty toi Kurkela ja ,,,mut en kuitenkaan tekis, vaik mieli tekis..
Kaikenlaisia aiheita täälläki?
Kaikki valta tekoälylle!