Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään?  (Luettu 33722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #75 : 02.03.11 - klo:13:53 »
Olen köyhä porvari. Miele -pesukone meni rikki. Hän palveli meitä 25 vuotta. Hän oli perheenjäsen. Mielen me olemme hankkineet. Miele on germaanista tekoa. Miele on kuin Mersu.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #76 : 02.03.11 - klo:15:05 »
Vanhalle lihavalle miehelle tiedoksi, että juuh, oma kuntosaliohjelma on hyväksi. Erityisesti, kun on käynyt edeltävän kerran kuntosalilla noin 1,5 vuotta sitten kunnan liikuntahallilla, jonka laitteet ovat kyllä toimivia, mutta eri vuosituhannelta (huom,ei liioittelua) kuin kuntoklubin hyvinkin teknisiltä ja präniköiltä näyttävät vempaimet. Opastuksen jälkeen härkkivärkit eivät enää ole laisinkaan niin pelottavia ja ohjelmakin on itselle sopivalla tasolla, joten salilla käyminen on motivoivaa.

Hieno juttu että olet saanut(hakenut) ohjausta itsellesi.Hitaasti hyvää tulee, älä särje itseäsi, nimimerkillä kokemusta on. Nytkin kärsin vääristä menetelmistä mutta onneksi ne ovat lihasvammoja eikä mitään muuta. Ehkä parin viikon päästä saan aloittaa treenit.

Lainaus käyttäjältä: Tiitiäinen
Ja itsekin olen huomannut, että liikunta on mitä mainioin mielialan kohentaja...
Olen samaa mieltä, ei "vanne kiristä" ja mieli on kirkas.

ps.tässä taitaa myös päästä töihin takaisin, mutta ei vielä taida onnistua ihan tänään.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #77 : 03.03.11 - klo:14:41 »
Olen köyhä porvari. Miele -pesukone meni rikki. Hän palveli meitä 25 vuotta. Hän oli perheenjäsen. Mielen me olemme hankkineet. Miele on germaanista tekoa. Miele on kuin Mersu.

Me otamme osaa, nyyhkien yhdessä kylmäkalusteiden äärellä, kotiaaveeni    :026: ja minä, me todella ymmärrämme vastaavan sydäntäviiltävän surun. 

Vein tänään ikkunalta joulukynnttelikön pois.
Alankohan voimiintua tai jotain. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22150
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #78 : 03.03.11 - klo:16:26 »
Cesckiaichaisen cotiaawen tule pysyä cauchana cylmiste calusdeiste. Satoien woosien reumathismucsen canssa ei ole leickimiste.  :051:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #79 : 03.03.11 - klo:17:18 »
Cesckiaichaisen cotiaawen tule pysyä cauchana cylmiste calusdeiste. Satoien woosien reumathismucsen canssa ei ole leickimiste.  :051:

Weljen!  Mine tiedhe mica erehthus mine tecemes olen toosdamiscen :026:, sille mine jo wancheudessa hirwittewein rheumathismein cans caersimust pidhinm ylen määrin. Minä en saata cäsithää nämät, joisdha nyt näis asumucsis cylmiste calusdeisde  idsellens yhä haluwad. Vaan jälhen minä dääl idcen idcewaiste ceral.  :026:  Liicunda en liioin ylen derwellist hende cäsitän saada.  Minä aina minun jalcoide peel, hywin jacsan, weli.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #80 : 03.03.11 - klo:18:01 »
Nilkkani on 5 vaille parantunut nyrjähdyksestä ( työmatkalla ).
Vasta 500m kävelyn jälkeen sitä särkee!
Ihan uudesti syntynyt olo, kun pääsee liikkumaan, tekemään liikunnallista työtä ma,
eikä tarvitse enää olla 4 seinän sisässä: netissä tai tv:n orjana!!!
Tänään myös hampaani poistettiin kokonaan, vaikka vähän etuajassa.
Puoli päätä oli puudutettuna ja kun puudutus ja verenvuoto tyrehtyi, alkoi
piinaava särky. Kaksi kpl 400mg ibuprofreiinia ja tuska hälveni.
Imeskelin jääpaloja, söin 1L jäätelöä, purskuttelin paljon suuvettä ja vettä ..
kunnes sain syödä lounasta myöhään iltapäivällä.

Sairastaminen opettaa olemaan tyytyväinen terveenä oloon, kun olo kevenee!! :023:
Elämä on kemiaa.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #81 : 03.03.11 - klo:19:41 »
No onpas sinua nyt koeteltu!

Mutta kiva lääke: jäätelö!  :icon_biggrin:
Herra armahda.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #82 : 06.03.11 - klo:20:32 »
Meme on matkannut puolen Suomen halki 10t 15min. Kainuun vaaroja ja hohtavia hankia on jo nyt ikävä >:(


Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2578
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #83 : 06.03.11 - klo:20:57 »
Olen köyhä porvari. Miele -pesukone meni rikki. Hän palveli meitä 25 vuotta. Hän oli perheenjäsen. Mielen me olemme hankkineet. Miele on germaanista tekoa. Miele on kuin Mersu.

Mieletöntä! Saatko ostettua uuden, vai laitetaanko keräys? Toinen köyhä porvari ( tai maailmanlaajuisessa vertailussa monella tapaa rikas ) tässä ääneen kyselee! :kahvi: :002:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #84 : 06.03.11 - klo:21:16 »
Mieletöntä! Saatko ostettua uuden, vai laitetaanko keräys? Toinen köyhä porvari ( tai maailmanlaajuisessa vertailussa monella tapaa rikas ) tässä ääneen kyselee! :kahvi: :002:

Kai se tuli käsitetyksi että kylmät kalusteet...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2578
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #85 : 06.03.11 - klo:22:10 »
Kai se tuli käsitetyksi että kylmät kalusteet...

???? Joo. Vaatteita puhdistava masiina!

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2578
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #86 : 06.03.11 - klo:22:11 »



 Mistähän tuo pallukka tuohon yllä olevaan tekstiin pomppasi!?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #87 : 07.03.11 - klo:08:42 »


 Mistähän tuo pallukka tuohon yllä olevaan tekstiin pomppasi!?

Laitoit useita kysymysmerkkejä peräkkäin. Kolmesta se hyökkää.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #88 : 08.03.11 - klo:09:48 »
No niin... päivän jatkoja, minäpä lähden "torille" shoppailemaan jos vaikka löytyisi ainekset illan "sopalle".


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33900
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #89 : 08.03.11 - klo:09:54 »
Meillä on Lotan hoitokeikka taas iltapäivällä.

Matti muistutti että paaston aika alkoi sunnuntaina. Niimpä laitoin kaalipataa, siinä on laihaa possunjauhelihaa vähän. Tiitiäiselle ja Murulle laitan huomena sienipasteijoita ja rahkapiirakkaa, karjalaista paastoherkkua kahvipöytään.

Nyt lähden keräämään voimia iltapäivän koitokseen. Lotta on nyt "duraselpupu"-vaiheessa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)