Kirjoittaja Aihe: Millaisista joululauluista pidät?  (Luettu 13108 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Millaisista joululauluista pidät?
« Vastaus #15 : 13.12.10 - klo:09:21 »
Kiitos todella! Hurja, miksi mie en osaa kopioida niitä. Näitä olis siistiä osata liittää niihin Kotkan entisten iltahartauksiin. Oikein typerää ettei Leena osaa... pitääkö siinä olla kirjautunu youtubeen? Minä ylimaalaan ja koetan control copya ja control enteriä ja ei lähde. Minä jo kerran osasin tän... Salis neuvoi muistaakseni... uusi kone ja uudet kujeet. Ei toimi. Eilen  melkein itketti. Kaikki osaa... ei Leena...  MItä sieltä kopioidaan?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #16 : 13.12.10 - klo:09:31 »
Kiitos todella! Hurja, miksi mie en osaa kopioida niitä. Näitä olis siistiä osata liittää niihin Kotkan entisten iltahartauksiin. Oikein typerää ettei Leena osaa... pitääkö siinä olla kirjautunu youtubeen? Minä ylimaalaan ja koetan control copya ja control enteriä ja ei lähde. Minä jo kerran osasin tän... Salis neuvoi muistaakseni... uusi kone ja uudet kujeet. Ei toimi. Eilen  melkein itketti. Kaikki osaa... ei Leena...  MItä sieltä kopioidaan?

Suurinta osaa Youtubesta ei pysty koipimaan. Ne ovat suojattuja.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #17 : 13.12.10 - klo:09:31 »
Minun systeemini on tämä

1. Menen googlen kautta Youtubeen kirjoittamalla säveltäjän tai esittäjän nimen. Kun löydän toivomani, kuuntelen sen. Jos haluan kopioda ja lähettää foorumille, teen näin:

2. Klikkaan hiiren  o i k e a l l a korvalla netti-osoiteriviä textin oikealta puolelta . Se tulee siniselsi.
3. Sitten klikkaan ylemmästä rivistöstä Muokkaa -valikkoa, sieltä klikkaan k o p i o i sarakkeen.

4. Sitten vihreällä nuolella niin kauan että pääset foorumiin kirjoittamaan.

5. Kun olet kirjoittanut mitä kirjoitatkaan siirryt riviä tai paria alemmas(ei siis samalle riville mihin kirjoitit)
   Klikkaat Muokkaa-valikosta Liitä-saraketta. Youtuben musiikin osoite tulee sinisellä tekstiin sitten kun olet Lähettänyt.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #18 : 13.12.10 - klo:10:59 »
Minä käytän kynää ja paperia ja kirjoitustaitoani. Se vaatii huolellisuutta ja on hidasta, siis hyvää aivojumppaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #19 : 13.12.10 - klo:11:34 »
Riitta-mummi, olen pahoillani, mutta se ei mene tällä ohjelmalla noin. Minulle ei tule noita valikkoja; osasinkin sen XP:ssa ihan yksinkertaisesti Control-copy ja siirto-komennoin. Kun vaihtui ohjelma, ei se enää sujunutkaan. Nämä olisi oikeastaan niin älyttömän hyvät sinne kotkalaisten iltarukouksiin. Voisivat kuunnella ne laulut, lukea psalmitekstin ja sitten taas. Se olisi niin paljon elävämpi kuin kirjoitetut jutut voivat olla. Se siirtää/kopioi tai mitä yrittääkään vain linkin nimeltä, ei itse avattavaa linkkiä.
« Viimeksi muokattu: 13.12.10 - klo:11:41 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #20 : 13.12.10 - klo:11:41 »
Mun veljen mp3-soittimessa on linjatulonauhuri eli semmonen systeemi että kun lykkää johdon tuohon tietokoneen tai stereoiden kuulokereikään ja johdon toisen pään tuon mp3-soittimen "LINE IN"-reikään niin saa nauhoitettua mp3-soittimeen sen, mitä kuuluu sieltä johdon toisesta päästä. Pari kasettia oon jo saanu pelastettua tuolla systeemillä että nauhoittelen ne niiltä kaseteilta tämmösiksi tietokoneeseen mahtuviksi tiedostoiksi. Ja oon Youtubestakin pari biisiä nauhoittanut... :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #21 : 13.12.10 - klo:11:54 »
No, minul ei ole mp-3 soitinta.
King's College Cambridge 2005 #5 O Holy Night Adolphe Adam  eli tämä on nykytulos. Edellisellä koneella ja Windows XP:llä sain aina siirrettyä kun kerran Salis selitti kuin se tehdään.  Vahinko.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #22 : 13.12.10 - klo:12:03 »
Riitta-mummi, olen pahoillani, mutta se ei mene tällä ohjelmalla noin. Minulle ei tule noita valikkoja; osasinkin sen XP:ssa ihan yksinkertaisesti Control-copy ja siirto-komennoin. Kun vaihtui ohjelma, ei se enää sujunutkaan. Nämä olisi oikeastaan niin älyttömän hyvät sinne kotkalaisten iltarukouksiin. Voisivat kuunnella ne laulut, lukea psalmitekstin ja sitten taas. Se olisi niin paljon elävämpi kuin kirjoitetut jutut voivat olla. Se siirtää/kopioi tai mitä yrittääkään vain linkin nimeltä, ei itse avattavaa linkkiä.

Ai, ettei kaikilla ole samanlaista systeemiä ku miulla! Tästä näette mikä on tekniikan ymmärtämisen taso. Mutta onneks tää riittää miul.

Kun ei ole Cd-soitintakaan, mp-3 puhumattakaan, en tiiä muuta kopioinnista ku mitä foorumin linkkeihin tarviin.  Telkkaristkaa ei myö ennää mittää nauhoteta, vanhat VHS-kasetit on tarvittaes käytös. Ostin ja tallensin aika paljon mieleisiä elokuvvii.

Ja silti tuntuu et mie oon ain konnei kans touhuumas.

:041: :041: :041: :061:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #23 : 13.12.10 - klo:14:56 »
 :)  Lankomies hää on ammattilainen. Opettaa.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #24 : 13.12.10 - klo:22:25 »
Pitänee tänä jouluna vähän muuttaa joitakin laulunsanoja: Jos joluna on liikaa lunta, voiko joulupukki tullakkaan.... porot pukin pulkkineen juuttuu kinokseen..... :icon_eek:
Pyryharakka

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #25 : 17.12.10 - klo:21:42 »
Huonomuististen joululaulu on aika hyvä ja suosittu?

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #26 : 18.12.10 - klo:08:35 »

Vihelläpä vähän alkua, että muistuisi mieleen!

Poissa Antti Juhani

• aralla tunnolla
« Vastaus #27 : 18.12.10 - klo:20:44 »
Enpä muista. :-\

Poissa tuulikki

• Valoa vaikk' en näekään...
  • minäkö
« Vastaus #28 : 18.12.10 - klo:21:44 »
Tämä joululaulu on sanoiltaan ja säveleltään hyvä!

http://www.youtube.com/watch?v=gOY421ZXDQQ

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
« Vastaus #29 : 20.12.10 - klo:21:49 »

Koska meillä on joulu?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna