Hei!
Tuumittiin vähän Seponkin kanssa tauosta, ja koska minulla on taipumus toistaa virheitäni --- ei nyt niin harvinainen --- ajattelin että jäisin kokonaan pois täältä. Minulle saa kirjoittaa oikein mielellään kotipostiin; suurimmalla osalla on se jo, ja ainakin Riitta-mummilta sen saa -- anna se, Riitta, jos joku haluaa, kenellä ei vielä ole. Nyt tulee postia välillä linkin kautta ja minä en voi vastata jos olen poiskirjautuneena. Kirjaudiuin vain tämän takia, kun paha tällä on Seppoakaan vaivata.
Sitten, kun ei ole syntymäkörtti, sille ei vain voi mitään että se jyskyttää takaraivossa koko ajan, ja jos vielä syytää tekstiä niinkuin minä siitä on ikuinen syyllisyydentunne; en koe että siihen olisi oikeus vaikka se olisi miten oma tunne...
kolmas syy on semmoinen että sain eilen puhelun; meitä oli aikanaan oman seurakunnan nuorissa satoja, jo omana aikanani, ja meillä on oma foorumi. Se on tosin Facebookissa, mutta me ajattelimme tehdä siitä tämän formaatin tapaisen. Kun minulla on nyt aikaa, niin lupasin alkuun autella siellä, enkä ole koskaan oikein jaksanut enkä viitsinyt kirjoitella kuin yhdelle. Lukemassa olen käynyt, mutta se on vain mennyt niin, että nimimerkkien haut sun muut ja osalllistumiset moneen paikkaan ovat olleet vähän rankkoja... en minä edes muista kuin yhdet salasanat kerrallaan, hyvä jos niitä... Se tuli ihan yllätyksenä; en tiennyt koko jutusta, niillä ei ole ollut minun uutta sähköpostiosoitettakaan kyllä.
Vaikka olen heitä hammastellut niin tuli kumminkin ihmeen kotoinen olo kun siellä pistäydyin ja huomasin, etten suinkaan ole ainoa joka on koko lailla niistä ajoista muuttunut. Me tuumittiin kyllä, että miksi sitoa sitä joksikin "entisten seurakuntanuorien sivustoksi" - totta kai sinne pitäisi saada muidenkin tulla, mutta huomasin viestin jossa niin sanottiinkin. Sydämelliset kiitokset kaikille, anteeksi jos loukkasin joitakuita ja mitä parasta jatkoa kaikille!