Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 10  (Luettu 40816 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #105 : 08.11.10 - klo:14:30 »
Hei, se akuankan mainitsema dokkari näkyy Areenalla.
Kuka nyt on sairaana... voi sentään.  Leena ottaa osaa. Nyt on paljon hyvin ikäviä tauteja liikenteessä.

Kaunis tämä päivä. Pitäis vääntää tekstiä, mutta vielä meni yö vähän yskien, nukkuiskohan vähän.
Piti peruuttaa avoimen yliopiston seminaarin ekakerta jotta toipuu vielä tällä viikolla.

Huh. Minä siis mailasin  että miten korvataan tämä, pitäisinkö ylimääräisen luennon  :026: Dietrich Bonhoefferista.
Vetäjä vastaa että erinomainen ajatus.
Minä vastaan että hienoa! Mitä te haluaisitte hänestä kuulla?

Se on sentään joku dosentti...  ehkä on joskus jotain kuullut... no minä voisin pitää esitelmän teemasta kummittelevat dosentit  :026:   nettiyhteisöissä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #106 : 08.11.10 - klo:16:50 »
 :026: Onko joku siellä  :075: :075: :075: tuota Leenaa kun se  :'(   nyt kylppärissä... jätti koneenkin päälle... sen olisi nyt hetipaikalla  tehtävä minusta esitelmä, ja mitä tästä kaikesta tulee?  

Rakkaat kristityt ystävät. Rakastakaa toinen toistanne sillä te ette ikinä tiedä millon joku asettelee köyttä kaulaanne!  Te tarvitsette kaikki toisianne - unohtakaa epäoleellinen ja muistakaa vain tämä.

"Jumala käy kaikkien ihmisten luo heidän hädässään
tyydyttää ruumiin ja sielun leivällään
kuolee kristittyjen ja pakanoiden puolesta
ristinkuoleman'ja antaa anteeksi heille molemmille"

vaatimattomasti Teidän DB
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #107 : 09.11.10 - klo:19:27 »
Mikä päivä. Kaheksalta aloitin ja tässä ollaan. Nyt on pakko pitää tauko ja edes hengittää. Mikä se esitelmä oli... Jumalarepresentaatiot Dietrich Bonhoefferin runoissa. Toivottavasti sieltä nyt sitten löytyy edes yksi. Löytyy... se on tuossa päällä, ja selvästi Parantaja. Leena etsii loputkin...

Siis... minäminäminä... toisinaan minä... Ei suihkussa. Ei ulkona. Ei syömisenpuolta. Ei muuuta kun Finrexiniä mukista ja pari kannullista vettä... kauhistus. Koko paketti on menny... siinon jo kofeiinia kokolailla paljon... 

Se äijä mikä hän on tilasi 2-6 sivua jotain, kun en menny semppaan, joskus täytyy toipua työhön. Taisi tulla puoliväliin neljäkymmentä sivua... Minä kun selitin kaiken hänelle...  tähän tulee vielä ainakin kakskyt sivua... ei voi mitään sille asialle.

Katso nyt itse kun siinä jökötät miten Leena on koko päivän...

:026: :026: :026: :026: :026: :026: :026: :026: :026: :026:   !

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #108 : 10.11.10 - klo:09:04 »
Nimipäiväonnittelut kolmelle foorumin Martille. Jos on muitakin kuin Pena,mt ja mörtti, niin myös sinulle.

Jumala ompi linnamme, ja vahva turva aivan.                              Martti Luther                                                   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #109 : 10.11.10 - klo:15:20 »
Kiitos! Ämtee meinasi unohtua, onnea sinnekin!

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #110 : 10.11.10 - klo:15:58 »
Kaikille Marteille onnee.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #111 : 10.11.10 - klo:20:17 »
Onnea kaikille Marteille!

Hanhet lentelevät edelleen vapaina. Meillä syödään Martin-päivänä silakoita. Siis ihan vain sattumalta. Tämä ei ole mikään perinne.
Pyryharakka

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 10.11.10 - klo:20:35 »
Löysin täsmälleen sopivan verho- ja sänkypeittokankaan Eurokankaasta kummitytölle joululahjaan, lisäksi fleecepalat joista teen jotakin lystikästä siskolle joululahjaksi.

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #113 : 10.11.10 - klo:21:04 »
Kiitos toivotuksista! :eusa_angel:
Tänään kävin asentamas kaverille uuren uluko-oven ja koko päivähän siinä meni. Vanha ovi saranoolta pois ja karmit moposahalla pilipuuksi, että ne sai karmiaukosta pois. Uusi ovi oli 10cm leviämpi ja 30cm korkiampi, notta koko karmiaukko oli tehtävä moposahalla uusiksi. Kelepaa nyt 196cm kaverin mennä tupahan kun ei tartte kumarrella, vanha oviaukko kun oli vaan 180cm:n korkuunen.
Ovihomman jäläkehen orotti kaharen taloon nuaskaaset lumityät ja pari tuntia sai niitäkin kolata. Mukava päivä! :icon_xmaswink:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Pena

• Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
« Vastaus #114 : 10.11.10 - klo:21:21 »
Kelepaa nyt 196cm kaverin mennä tupahan kun ei tartte kumarrella, vanha oviaukko kun oli vaan 180cm:n korkuunen.
OLen ymmärtänyt, että lapualaisen miehen on erityisen vaikea kumarrella.

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #115 : 10.11.10 - klo:21:51 »
Mun kotomökis, rintamamiästaloos oli oviaukot myäs matalia ja niihin rupesin rippikouluikääsenä päätäni mojuuttamahan kunnes vuanna -85 ne muutin korkiammaksi. Tämä mun kaveri on ollu palion nöyrempi, kun nyt vasta  korotti oviaukkoa.

Poissa Mauno

• ystäväkansaa
« Vastaus #116 : 12.11.10 - klo:11:19 »
Osaahan se sun kaveri olla nöyryyrestään ylypiä?

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #117 : 12.11.10 - klo:12:08 »
Ei me marianpoimijat kovin ylypiää sorttia olla.  :-\

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #118 : 12.11.10 - klo:15:34 »
Kuka häpäisi itsensä nukahtamalla aamukokouksessa? Minä en  mahda sil mitään. Aamulla heräsin aivan virkeenä, ja oireet rauhoittuneet, mutta jes. Minäö aivan totta tsemppasin. Hyvin  kannustavaa,... kuulin jostain etäältä... Leena nukkuu!... Yhä on niin uninen, tämä hämärä saa minut uneliaalsi. Onko teillä muilla kokemuksia?  Nukahtamisesta työssä tai kesken teeveeohjelma<n tai jotain? Tai, oletteko te tavallista unisempia jos on hänmäränharmaata koko ajan?

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #119 : 12.11.10 - klo:16:51 »
Nimenomaan matalapaineen vallitessa, hämärässä klassista kuunnellen nukahdan helposti. Nyt kun on näitä flunssanoireita, väsyttää koko ajan.

Pieni räkänokka Lotta suukotteli minua alkuviikosta ja näin tässä taas kävi.En tiedä voinko nyt ottaa influenssarokotuksen 16.11., olin jo melkein varma että en sairastu tänä vuonna ennen rokotusta.

Vieläkö hippiäisen nenä vuotaa?

Foorumilaisista on jo aika moni potemassa. Tsemppiä kaikille. :053:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)