Kirjoittaja Aihe: Sivuraiteella raide numero 3  (Luettu 25532 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Sivuraiteella raide numero 3
« : 20.07.10 - klo:16:11 »
Tänne on taas jouduttu.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #1 : 20.07.10 - klo:17:28 »
Tänne on taas jouduttu.
Voi veturi parkaa. Kuinka ne noin. Älä välitä, minähän tulin ihan iloksesi tänne  :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #2 : 21.07.10 - klo:10:26 »
Täällä pörrätään ja ihan muualla pitäisi. Sinne nyt Leena, joku roti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #3 : 21.07.10 - klo:14:21 »
Leena kaipaili tässä yhtenä päivänä luettavaa Darwinista. Tässä muutama hikisitaatti.

http://hiki.pedia.ws/wiki/Hikisitaatit:Charles_Darwin

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #4 : 21.07.10 - klo:18:12 »
Leena kaipaili tässä yhtenä päivänä luettavaa Darwinista. Tässä muutama hikisitaatti.

http://hiki.pedia.ws/wiki/Hikisitaatit:Charles_Darwin
Äijähän on täyttä rautaa. Tuo oli muuten minun luumutorttuni! Mitähän Curien pariskunta olisi hänestä ajatellut? Tai, luonnollisesti, Sigmund Freud? 
Bonhoeffer ei olisi edes ajatellut... hän olisi sanonut: Anteeksi, syökää toki torttunne!

Kyllä täytyy löytää perusteellista elämäkertatietoutta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #5 : 21.07.10 - klo:22:00 »
Hipit  :) on kokoontuneet kahden uudenkuun väliseksi ajaksi Leppävirralle. Maanantain täydenkuunjuhlaan odotetaan jopa 2000  :) hippiä ympäri maailman. Tapahtuma on ensimmäinen Suomessa.

Hippifoorumi :)

Love and Peace

http://hipit.fi/tapahtumat-ja-menovinkit/euroopan-rainbow-gathering-2010-suomessa

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #6 : 22.07.10 - klo:08:36 »

Harmi kun loma loppuu, pitäiskö muuttaa viikonlopun suunnitelmia ja mennäkin hippi(äis)leirillle kun on melkein naapurissa  :003:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16863
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #7 : 22.07.10 - klo:11:48 »
Harmi kun loma loppuu, pitäiskö muuttaa viikonlopun suunnitelmia ja mennäkin hippi(äis)leirillle kun on melkein naapurissa  :003:

Ilman muuta menet sinne ja opetat heille uudet veisuut Siionista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #8 : 22.07.10 - klo:17:57 »
Harmi kun loma loppuu, pitäiskö muuttaa viikonlopun suunnitelmia ja mennäkin hippi(äis)leirillle kun on melkein naapurissa  :003:
On se niin väärin niin väärin että juuri taas on muuta menoa sen leirin aikaan! :003: :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.


Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #10 : 25.07.10 - klo:20:40 »
Harmi kun loma loppuu, pitäiskö muuttaa viikonlopun suunnitelmia ja mennäkin hippi(äis)leirillle kun on melkein naapurissa  :003:

Ilman muuta menet sinne ja opetat heille uudet veisuut Siionista.

En menny mutta (melkeinpä) mieli tekisi käväistä. Uskon että on todella miellyttävä tapahtuma. Harmittaa median vääristelevä uutisointi.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #11 : 02.09.10 - klo:12:34 »
Hänen Autuutensa Jerusalemin Pyhän kaupungin ja koko Palestiinan, Jordanjoen, Galilean Kaanan ja Pyhän Siionin patriarkka Teofilos III tulee ensi viikolla tänne paitsi ei minun luo. :003:

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #12 : 02.09.10 - klo:12:53 »
Hänen Autuutensa Jerusalemin Pyhän kaupungin ja koko Palestiinan, Jordanjoen, Galilean Kaanan ja Pyhän Siionin patriarkka Teofilos III tulee ensi viikolla tänne paitsi ei minun luo. :003:

Onko muuten Jaakobin kirjeitten kirjoittaja (siis ilm. Jaakob?) Jeesuksen veli? Jos, niin hän oli perimätiedon mukaan Jerusalemin 1. piispa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #13 : 09.09.10 - klo:16:11 »
Luin äsken Karjalan Maasta (Kesk.): tule asiakkaaksi reiluun suomalaiseen putkaan. :icon_eek:

Po. tule asiakkaaksi reiluun suomalaiseen pankkiin (Tapiola-pankin mainos).

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteella raide numero 3
« Vastaus #14 : 11.09.10 - klo:18:50 »
Minoon koko päivän miettinyt kuinka veriryhmät kelpasivat. En jaksa kaivaa kirjaa mutta juttu on minun muistamani mukaan kyllä niin että nollaa sai antaa kaikille,  eli sitä mitä on minulla, kun siitä puuttuu kaikki kimppuunkäyvä, mutta kuinkas se oli, nolla sai vastaanottaakin kaikkea, kyyllä - ei synny ristireaktioita. 
 
AB+ saa ottaa vastaan kaikilta,  mutta hänen vertaan ei saa antaa kuin AB+ - ihmiselle. Kyl se niin menee.  Katsokaas kun jos annat ABplussaa A:lle niin siinä on liikaa se B ja kääntäen. A on tavallisin, nolla sitten tavallisin ja B ja AB harvinaisimmat. Mieluiten on annettava samaa tietysti. Rhesusnegatiiviset saivat muistaakseni luovuttaa,  muttei vastaanottaa plussaa.  Sitten on liuta tuntemattomia tekijöitä joiden kanssa vain sakkaa yllättäen. Siksi ennen siirtoja ristataan aina oman veren kanssa.

Nämä oli joskus minusta huippujännittäviä, kun olin lukenut kaikenmaailman kriisiajan verensiirtotarinoita, ja etenkin, kun pääsi ite ristaamaan oman veriryhmän opiskeluaikana, joskus osasin nämä tietty etu-ja takaperin.

 Luovuttaahan mie en saa.  Tämmöisiä...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.