Liity Herättäjä-Yhdistyksen jäseneksi http://www.h-y.fi/41-liity-jaseneksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Minäkin pistäydyin ja tosiaan tuli ikävä 'omille' juhlille, ei ole enää monta päivää kun päästään synkistelemään Nii...onhan mulla oikeesti ihan omatkin juhlat viikonloppuna
Ilahduttaa voi hyvinkin monella tavalla, mutta läpän heittoahan tämä nyt tietenkin oli, joten elekee hyvät immeiset ottoo tosissaa En muuten ole missään vaiheessa sanonut että lauantai on se päivä, ei oo, mutta juhlien aikana kylläkin...
Syntymäpäivä tai muista merkkipäiväjuhlista en tiedä. Mutta sen tiedän, että minulle on tulossa lämpimät juhlat. Vuosi sitten Seinäjoella palelin ihan tosissani ja siitä suivaantuneena tein talven aikana itselleni körttipuvun ajatuksella ettei tuista kertaa tarvitse ainakaan Herättäjäjuhlilla palella. Musta villapuku odottaa siis tuossa henkarissa päällepukemista, mutta Ilmatieteenlaitos ennustaa 25-28 asteen hellettä.
Olen miettinyt rahallista tilannettani ja kyllä on viisainta että en lähde reissuun. Nyt on parempi pysytellä kotinurkilla ja hoitaa laskupino pois. Tiukkaa taas tekee.Kun työvuosia ei kerry tarpeeksi niin eläke jää pieneksi - muuten tämä sairaseläkkeellä olo kyllä menettelee.Mutta, hyviä juhlia vaan sinne pääseville!
onko skottihame tänä vuanna in.
Ottakaa ny joku kuvia tapaamisesta,
Terveiset kaikille tapaamiseen osallistujille. Juhlat taitavat jäädä minulta tällä kertaa väliin, mutta kenties jonakin vuonna tulen taas.
Näyttää tehokkaalta se kiikarisi. Näkeekö sillä Kiuruvedelle saakka?
Ääriviivoja näkyy, mutta yksityiskohtia ei erota.