Kirjoittaja Aihe: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla  (Luettu 33489 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumitapaaminen Kiuruveden juhlilla
« Vastaus #45 : 05.07.10 - klo:14:30 »
Minäkin pistäydyin ja tosiaan tuli ikävä 'omille' juhlille, ei ole enää monta päivää kun päästään synkistelemään  :003:

Nii...onhan mulla oikeesti ihan omatkin juhlat viikonloppuna  :eusa_angel: Katselikohan se osmo, vai kuka se oli, että olisiko siellä venesatamassa sopivaa paikkaa lahjapöydälle...  :023:

Ei  meillä ole ollut tapana 27 vuotis synttäreitä niin isoina viettää, mutta tämän kerran. Kyllä Osmo sinne varmaan kakkua varten pöydän hankkii.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #46 : 05.07.10 - klo:14:39 »

:045:

P.s. Vois hankkia sen kakunkin  :023: Ei ne ole pyöreet; mutta kivasti voi taas tulla väkeä synttäriseuroihin. Aika monesti päivä osuu Herättäjäjuhlaviikonloppuun.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Hölkänen

• Vieras
« Vastaus #47 : 05.07.10 - klo:18:36 »
synkkänä?
Ilmeisesti tämä oli tarkoitettu ihan positiivisessa mielessä?
Filosofinen kysymys. Voiko synkkyys olla positiivista? Mutta ikävä sitä tuli.

En toisaalta pistäisi pahakseni jos Herättäjäjuhlilla olisi enemmän iloisia ja riehakkaita lapsia ja nuoria.

Poissa juhani

• ystäväkansaa
« Vastaus #48 : 05.07.10 - klo:21:59 »
... kyllä voi olla
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa osmo

• Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
« Vastaus #49 : 05.07.10 - klo:23:43 »
Juu en kyllä taida kakkuja hommailla...laiskuuttani. Mutta on tämä Kiuruvesi kuulkaa nättiä seutua. Kirkonmäki ympäristöineen varsinkin. Tulukee, kuten täälläpäin sanovat. Siis tiälläpäin.

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #50 : 05.07.10 - klo:23:45 »
Juu en kyllä taida kakkuja hommailla...laiskuuttani. Mutta on tämä Kiuruvesi kuulkaa nättiä seutua. Kirkonmäki ympäristöineen varsinkin. Tulukee, kuten täälläpäin sanovat. Siis tiälläpäin.

Hippiäinen lupasi kakun. Pöytää sinulta pyydettiin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #51 : 05.07.10 - klo:23:49 »

Kyllä Osmo sinne varmaan kakkua varten pöydän hankkii.

P.s. Vois hankkia sen kakunkin  :023:

Hippiäinen lupasi kakun. Pöytää sinulta pyydettiin.

Ehei, seppos, en luvannut, tarkoitin ja toivoin että osmo vois hankkia kakunkin  :icon_wink:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."

Poissa osmo

• Valvoja
  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
« Vastaus #52 : 05.07.10 - klo:23:53 »
Jaa, kyllä tuon hiippiäisen kommentin voi tulkita niinkin että se tarkoittaa minua! "( Jos kerran Osmo hommaa pöydän) vois hommata sen kakunkin."  :icon_confused:
Mutta pidän sen lahjapöydänkin tarvetta vielä hieman kyseenalaisena.  :icon_rolleyes:
Muok: Kas, olin tulkinnut oikein. Ja lahjapöydän tarpeellisuutta epäilen siksi, ettei kukaan ehdi tällä varoitusajalla hommata tarpeeksi suurta ja arvokasta lahjaa.

myyrä

• Vieras
« Vastaus #53 : 06.07.10 - klo:09:21 »
Teltta järjestyy vaikka eihän nuo kyllä pahan hintaisia olisi uudetkaan. Sitä paitsi käytettyjä ja tarkistettuja on myös myytävänä. Kaveri vielä tarkistaa uudehkon telttansa kunnon.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #54 : 06.07.10 - klo:10:11 »
Jaa, kyllä tuon hiippiäisen kommentin voi tulkita niinkin että se tarkoittaa minua! "( Jos kerran Osmo hommaa pöydän) vois hommata sen kakunkin."  :icon_confused:
Mutta pidän sen lahjapöydänkin tarvetta vielä hieman kyseenalaisena.  :icon_rolleyes:
Muok: Kas, olin tulkinnut oikein. Ja lahjapöydän tarpeellisuutta epäilen siksi, ettei kukaan ehdi tällä varoitusajalla hommata tarpeeksi suurta ja arvokasta lahjaa.

Se saattaa olla totta... se on epäilemättä totta..kakun koon arviointikin sivullista askarruttaa. mutta mitä toivotaan, lahjaksi, siis. Kuka täyttää 27 ja monennenko kerran?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #55 : 06.07.10 - klo:10:14 »
Yksi juttu vielä, tietääkö kukaan onko sammakkoprofessori povannut sadetta (pienellä ässällä) ja kuinka varustautua, riittääkö sateenvarjo vai pakataanko eräopaskurssin aikainen sadevaellusasu (jos se mahtuu vielä päälle... jaa...se pahimmoillaan on sisaren autotallissa edelleen viimeisen muuton jäljilttä)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mörtti-57

• ystäväkansaa
« Vastaus #56 : 06.07.10 - klo:10:28 »
Lämmintä +25 ja pilivipoutaasta näkyy Kiuruverellä olevan juhulaviikonlopun sää. Sunnuntaina  voi muutama vesitippakin voi taivahalta tipahtaa. http://www.uusisuomi.fi/saa Aivan hyvät kelit, ei tartte viarahat toppatakkia, kuten Seinäjoella  :eusa_angel:

Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #57 : 06.07.10 - klo:10:46 »
Hienoa. taidan päästä mukaan, päästä mukaan, päästä mukaan! :026: :026: :026:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #58 : 06.07.10 - klo:11:04 »
Se saattaa olla totta... se on epäilemättä totta..kakun koon arviointikin sivullista askarruttaa. mutta mitä toivotaan, lahjaksi, siis. Kuka täyttää 27 ja monennenko kerran?

Kukahan lie

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #59 : 06.07.10 - klo:14:15 »
Kukahan lie

Onko jotakin, millä häntä voisi ilahduttaa?