Kirjoittaja Aihe: Tänään 5  (Luettu 40847 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
Vs: Tänään 5
« Vastaus #105 : 19.06.10 - klo:14:11 »
Ei meinannut varjoainekuvauksen jälkeen verenvuoto lakata nivusesta. Joutui lähtemään to ip:llä uudestaan sairaalaan ja kun se siellä asettui niin illalla alkoi vuotamaan sisäänpäin. Sen ottivat jo ambulanssissa tosissaan ja yö meni tarkkailuosastolla. Hemoglobiini laski parikymmentä pykälää ja lääkäri alkoi olla huolissaan, vuotaako veri vatsalaukkuun päin. Onneksi ei vuotanut ja eilen ja tänään pistoskohta on ollut rauhallinen.

Viikonloppu menee aika lailla levossa.

Onneksi on netti, niin kuluu aika paremmin levossa. Tsemppiä!

Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #106 : 19.06.10 - klo:14:27 »
Ei meinannut varjoainekuvauksen jälkeen verenvuoto lakata nivusesta. Joutui lähtemään to ip:llä uudestaan sairaalaan ja kun se siellä asettui niin illalla alkoi vuotamaan sisäänpäin. Sen ottivat jo ambulanssissa tosissaan ja yö meni tarkkailuosastolla. Hemoglobiini laski parikymmentä pykälää ja lääkäri alkoi olla huolissaan, vuotaako veri vatsalaukkuun päin. Onneksi ei vuotanut ja eilen ja tänään pistoskohta on ollut rauhallinen.

Viikonloppu menee aika lailla levossa.

No, sitten  :026:  liian aikaisin. Ehkä nyt jo voisi. Jaksele.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #107 : 19.06.10 - klo:16:49 »
Kohta leikkaan varpaan kynnet ja käyn suihkussa. Tämän jälkeen ... ehkä  :kahvi:

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #108 : 19.06.10 - klo:19:53 »
Prinsessahäitä olen seurannut jonkun verran televisiosta. Piti ostaa "prinsessakakku" ja söimme sitä perheen kanssa. Nyt on sauna lämpiämässä ja kohta sinne.
Vielä sanas saarnataan.

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #109 : 20.06.10 - klo:23:17 »

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #110 : 21.06.10 - klo:11:15 »
Tänäänkin on elämä salaisuus … salaisuuksia täynnä…minulle

"Siljan talossa ei enää asu muita
Vain Silja ja äiti
Ja kaapissa kasa luita
Ja käytävän hämärä hiljaisuus
Jossa päivä on yö
Yö ikuisuus
Ja yhä Siljalle elämä on salaisuus".

http://www.youtube.com/watch?v=y-4GM1zQdpA

Poissa Mettiintynyt

• Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
« Vastaus #111 : 21.06.10 - klo:11:31 »
Tänään on kesäpäivänseisaus.  Toivottavasti käpyrauhanen huomaa pian valoisan ajan lyhenemisen ja alkaa kehittää kevätväsymyksen vastakohtaa, syyspirteyttä.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #112 : 21.06.10 - klo:12:09 »
Jossain ketjussa on kirjoitettu elämän leppoistamisesta. Tänään, vapaapäivänäni olin suunnitellut tekeväni vuodevaatteiden tuuletusta, pyykin ulkokuivatusta, pihatöitä . . . vaan vesisadepa leppoisti päiväni . . .  :003:

Mihin aikaan te kaikki muut käytte foorumilla? Kun minä tänne kirjaudun, olen useimmiten yksin tai korkeintaan kahden muun joukossa. Samalla luen, että tänään on enimmillään foorumilla ollut 13. Niin ja tarkoittaako tuo luku, että he kaikki ovat olleet yhtäaikaisesti sisään kirjautuneina?  :102:
Pyryharakka

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #113 : 21.06.10 - klo:12:17 »
Ei tarkoita kirjautuneita vaan myös jotain lukevia kirjautumattomia. Joskus on ollut enimmillään toista kymmentä kirjautunutta. Ruuhka-aika on yleensä iltaisin.

Ylläpito
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #114 : 21.06.10 - klo:12:35 »
Minulla on ensin aamuvartio n. 7.30 alkaen, joskus aikaisemminkin. Sitten ruokalepo foorumin parissa klo 12 jälkeen. Sitten päivällisen kiehuessa käväisen. Iltavuoro alkaa Emmerdalen jälkeen klo 19(nyt on kesätauko ja rytmi saattaa muuttua. Ennen nukkumaanmenoa käyn sulkemassa netin n. 20-21. Sen jälkeen luen ja kuuntelen vähän radiota. Normaalisti nukkumaan klo. 22 mennessä.

Aika hyvin tähän aikatauluun sopii nyt myös jalkapallo, kaikki muu onkin sitten tehtävä muutamassa tunnissa.
Kannattaakohan sitä läppäriä viedäkään mökille? Siellä tulee enemmän ulkoiltua ja
luettua. :icon_rolleyes:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #115 : 21.06.10 - klo:12:47 »
Kannattaakohan sitä läppäriä viedäkään mökille? Siellä tulee enemmän ulkoiltua ja
luettua. :icon_rolleyes:

Kyllä kannattaa sillä kaikki päivät eivät ole suinkaan poutapäiviä, vaan suloisessa Suomessamme satelee aina joskus ja silloin läppäri on kätevä. Kokenut kaiken tietää.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #116 : 21.06.10 - klo:13:52 »
Kokenut kaiken tietää ja vaivainen kaiken kokee.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #117 : 21.06.10 - klo:18:58 »
Tänään on (ollut) todella kiva päivä  :eusa_angel:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #118 : 21.06.10 - klo:19:23 »
Tänään on (ollut) todella kiva päivä  :eusa_angel:

Sama täällä. Eilisen tämä voittaa kirkkaasti. Ei edes sada.
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

• ystäväkansaa
« Vastaus #119 : 21.06.10 - klo:19:55 »
Samoin meillä. Kaikkea kivaa on tehty juhannuksen eteen. Ja Tiitiäinen tuli työmatkallaan yöpymään ja huomena menemme porukalla seuroihin. Siellä on mukana mm. Jaakko Löytty.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)