Kirjoittaja Aihe: Tänään 5  (Luettu 40813 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 5
« Vastaus #90 : 14.06.10 - klo:17:54 »
Jaha...no, hyvä kai se on.
On se hyvä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 14.06.10 - klo:22:33 »
Osanottomme Juhanille ja koko perheellenne!
Pyryharakka ja Tiitiäinen
Pyryharakka

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #92 : 16.06.10 - klo:19:43 »
Tänään heiluin viikatteen kanssa ja onnistuin telomaan oikean käden pikkusormen. Nyt on vähän outoa kirjoittaa, kun täytyy korvata pikkusormi nimettömällä ja tulee paljon virheitä ja aikaa menee niiden korjaamiseen.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 16.06.10 - klo:22:11 »
Tänään heiluin viikatteen kanssa ja onnistuin telomaan oikean käden pikkusormen. Nyt on vähän outoa kirjoittaa, kun täytyy korvata pikkusormi nimettömällä ja tulee paljon virheitä ja aikaa menee niiden korjaamiseen.

Ajattele, jos et olisi koskaan opetellut kymmensormijärjestelmää, niin eipä haittaisi tuppo pikkurillissä...

Mt

myyrä

• Vieras
« Vastaus #94 : 17.06.10 - klo:05:21 »
Aurinkoista huomenta! :icon_sunny:

Jänskättää syränkuvaus sen verran ettei paljon tullut nukuttua, mutta kohta uinahtaa kun se tehdään paikallispuudutuksessa. Katetri tai joku viedään suonia pitkin sydämeen, yök  >:( . Klo 7.00 operaation pitäisi alkaa, hui... ei saa juoda edes aamukahvia... arrgh.

:eusa_pray:

:)

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #95 : 17.06.10 - klo:10:29 »
Aurinkoista huomenta! :icon_sunny:

Jänskättää syränkuvaus sen verran ettei paljon tullut nukuttua, mutta kohta uinahtaa kun se tehdään paikallispuudutuksessa. Katetri tai joku viedään suonia pitkin sydämeen, yök  >:( . Klo 7.00 operaation pitäisi alkaa, hui... ei saa juoda edes aamukahvia... arrgh.

:eusa_pray:

:)
Kuin se meni? Kaikki ok?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Suvikki

• Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
« Vastaus #96 : 17.06.10 - klo:11:56 »
Veljen tykö vierailulle lähdössä. Repun pakkaaminen aiheutti äkisti herättäjäjuhlakuumeen. Joko sinne Kiuruvedelle kohta saa lähteä veisaamaan?

Poissa PekkaV

• ystäväkansaa
« Vastaus #97 : 17.06.10 - klo:12:07 »
Veljen tykö vierailulle lähdössä. Repun pakkaaminen aiheutti äkisti herättäjäjuhlakuumeen. Joko sinne Kiuruvedelle kohta saa lähteä veisaamaan?

Siellä on talkoot kuumimmillaan. Talkooseuroja pidetään ja veisataan sopivissa ja joskus jopa sopimattomissakin väleissä. Kirjoittaisin "Tule tänne", jos olisin siellä. Mutta kirjoitan "Mene vaan sinne", koska en ole siellä - tällä kertaa -, vaikka talkoolainen olenkin.
🇫🇮

santtu-62

• Vieras
« Vastaus #98 : 17.06.10 - klo:18:13 »
”…Lupaan lukea raamattuu ja raitistun
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jäköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä

Tämä on siis katsoo vielä miltä näyttää huominen
Niin mä teen mun parhaani et oisin hyvä ihminen
Tiedän että kuulet tämän pyyntöni mun rukouksen…”

http://www.youtube.com/watch?v=1G-QeKSMUdo&feature=related
 :icon_cool:

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #99 : 17.06.10 - klo:19:53 »
Repun pakkaaminen aiheutti äkisti herättäjäjuhlakuumeen. Joko sinne Kiuruvedelle kohta saa lähteä veisaamaan?

Juu, ihan kohta - ei ole enää kuin kolme viikkoa  :109: Eli tasan kolmen viikon päästä törötän Kiuruveden kirkossa ja ihan näillä minuuteilla alkaa esitys 'Taivaassa on toisenlaista'  - Aku Rädyn puheita ja virsiä luettuna ja veisattuna
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

• Vieras
« Vastaus #100 : 17.06.10 - klo:20:10 »
Kuin se meni? Kaikki ok?

Menihän se. Ei sepelvaltimotautia mutta sydämen laajentuma on. Sen kyllä tiesin jo entuudestaan. Laajentuma ei ole massiivinen eikä vaadi akuuttia leikkausta. Toinen sydänpurje on repaleinen ja päästää verta keuhkoihin. Korjattavissa parsimisella, mekaanisella keinoläpällä tai bioläpällä (sian sydänpussista). Se olisi mulle onnen omiaan. :003: .

Siis joskus läppäleikkaus.

t. läpänheittäjä

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #101 : 17.06.10 - klo:21:31 »
Menihän se. Ei sepelvaltimotautia mutta sydämen laajentuma on. Sen kyllä tiesin jo entuudestaan. Laajentuma ei ole massiivinen eikä vaadi akuuttia leikkausta. Toinen sydänpurje on repaleinen ja päästää verta keuhkoihin. Korjattavissa parsimisella, mekaanisella keinoläpällä tai bioläpällä (sian sydänpussista). Se olisi mulle onnen omiaan. :003: .

Siis joskus läppäleikkaus.

t. läpänheittäjä

No se oli siisti uutinen   :026: kuulla. 

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #102 : 17.06.10 - klo:22:28 »
Olen aina sisimmässäni tiennyt että, myyrällä on laaja sydän.  :eusa_angel:

Nyt on aika istahtaa tähän koneen ääreen, kun sain ruisleivät uuniin.   :023:  Enpä ole ennen näin myöhään leipää tehnyt. Olen yrittänyt aina leipoa vapaapäivinä, vaan nyt ajattelin kokeilla illalla töiden jälkeen. Leivättömän pöydän ääressä on niin ikävä istua.  :003:
Pyryharakka

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 18.06.10 - klo:09:37 »

Nyt on aika istahtaa tähän koneen ääreen, kun sain ruisleivät uuniin.   :023:  Enpä ole ennen näin myöhään leipää tehnyt. Olen yrittänyt aina leipoa vapaapäivinä, vaan nyt ajattelin kokeilla illalla töiden jälkeen.

Oliko hikistä? Siis, ei jäänyt taikina-asteelle?

myyrä

• Vieras
« Vastaus #104 : 19.06.10 - klo:13:43 »
Ei meinannut varjoainekuvauksen jälkeen verenvuoto lakata nivusesta. Joutui lähtemään to ip:llä uudestaan sairaalaan ja kun se siellä asettui niin illalla alkoi vuotamaan sisäänpäin. Sen ottivat jo ambulanssissa tosissaan ja yö meni tarkkailuosastolla. Hemoglobiini laski parikymmentä pykälää ja lääkäri alkoi olla huolissaan, vuotaako veri vatsalaukkuun päin. Onneksi ei vuotanut ja eilen ja tänään pistoskohta on ollut rauhallinen.

Viikonloppu menee aika lailla levossa.