Kirjoittaja Aihe: Tänään 4  (Luettu 50890 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Vs: Tänään 4
« Vastaus #90 : 19.05.10 - klo:16:58 »
Poika
kaatoi

maitoa lasiin ja näki
majakan!

Jonkun laivayhtiön mainos jonkun sanomalehden reunassa joskus 90-luvulla. Jäi mieleen.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #91 : 19.05.10 - klo:17:32 »
Hurrrja. Luin vain tuon POIKA - kaikki ei mahtunut ruudulle.
ja ihmettelin että kenelle.
Siis...syntynyt.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

• ystäväkansaa
  • Vihaaja
« Vastaus #92 : 19.05.10 - klo:17:58 »
Hurrrja. Luin vain tuon POIKA - kaikki ei mahtunut ruudulle.
ja ihmettelin että kenelle.
Siis...syntynyt.

Siinä luki isolla ja pienellä tekstiä. Kirjoitan saman tekstin niin, että isolla kirjoitettu on lihavoitu ja ihan pienellä kirjoitettu on tavallisella.

Poika
kaatoi

maitoa lasiin ja näki
majakan!

Leena, ihan vilpittömästi minä toivon, että saisit uuden ja paremman läppärin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #93 : 19.05.10 - klo:18:40 »
Leena, ihan vilpittömästi minä toivon, että saisit uuden ja paremman läppärin.

Minä myös ihan vilpittömästi toivon...tätä pitää rullata ihme tavalla...silti ehkä myös uudet silmälasit tai jotain sitten mitä se nyt olisikin...näillä näkee ylipäänsä muuta paitsi läppärin...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #94 : 20.05.10 - klo:09:19 »
Sydämenlämpöiset synttärionnittelut, Pyryharakka! 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #95 : 20.05.10 - klo:09:23 »
Sydämenlämpöiset synttärionnittelut, Pyryharakka! 

Yhdyn onnitteluihin ja kysyn missä ne kahvit ovat tarjolla.?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

• ystäväkansaa
« Vastaus #96 : 20.05.10 - klo:11:05 »
:003: Eläkkeelle on aikomus mennä vasta 5 vuoden kuluttua, jos terveyttä ja tarmoa riittää.  :026:

Meillä ollaan töissä eläkkeellelähtöfiilareissa ja itketään ja nauretaan ja muistellaan menneitä vuosia

Mainittakoon että minä en ole se joka jää/pääsee vapaalle  :kahvi:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Salis

• ystäväkansaa
  • Körtti
« Vastaus #97 : 20.05.10 - klo:12:53 »

Getting older is getting wiser or wilder! Oikke hyvä synttäripäivä!
Acta, non verba.

Poissa Leena

• ystäväkansaa
« Vastaus #98 : 20.05.10 - klo:14:12 »
Kuin myös?  :eusa_clap:

Poissa Tiitiäinen

• vaivatulla mielellä
« Vastaus #99 : 20.05.10 - klo:20:43 »
Tiitiäinen vastaa emonsa puolesta, eli kahvetta on parast aikaa Konttimäjellä, mutta sankari itse on jossain Helsingin ja Konttimäen välillä (niillä oli työntekijöiden kanssa risteily,hyvin ajottu ihan sattumalta äipän synttäriksi). Itse en tänään saa kahvia juoda, kun tänään revittiin viimeinen hammas irti. Siis ei suun vika vaan kadotustuomion saaneista 5 hampaasta vika. Oli aivan karmeaa se!  :icon_confused: Hammas oli tosi pahasti jumissa jossain pään sisällä, siis jossain hampaan numero 7, poskiontelon ja kitalaen luiden välissä...lekuri paini hampaan kanssa 1,5 tuntia, puudutetta lisäten sillon kun sitä mahtu lisäämään...eli irrotusvaihe sattu ihan tarpeeksi...ja nyt jännitetään että kestääkö mun poskiontelo moisen rusikoinnin jälkeen kasassa vaiko eikö...ei voimakasta niistelyä eikä rehkintää muutamaan viikkoon...aivastukset pelottaa...  :icon_sad:

Tällä hetkellä ei satu...hyvät on lääkkeet ja muutenkin olen niin iloinen!!! Posti toi tänään Opparin painetun version (ei vielä se julkasu) ja muutenkin kaikki vaan rullaa ja soljuu... :icon_biggrin:

Poissa Pyryharakka

• ystäväkansaa
« Vastaus #100 : 21.05.10 - klo:21:15 »
Kiitos paljon onnitteluista. Onneakin elämässä tarvitaan vanhetessa, viisastuessa ja villiintyessä.  :icon_biggrin:

Meille sattui juuri työntekijöiden virkistysmatka synttärin kohdalle ja mikäs siinä. Kävimme Tallinnassa ja tapasimme siellä pikaisesti omaa nimikkolähettiämme Kirsti Malmia. Sitten jo totesinkin, että eikös ensi vuonna lähdetä virkistysmatkalle katsomaan toista nimikkolähettiämme, Stirlingin Mariaa Botswanaan. Ainoastaan yksi porukasta vastusti, hän ei kuulema astu lentokoneeseen.  :003:

Sattuipa vielä niin hauskasti, että vanhin veljeni oli samalla laivalla luokkakokouksessa. Saatiin vasta edellisenä iltana tietää yhteensattumasta. Kyseessä on veljeni, joka asuu kauimpana ja senvuoksi harvemmin tapaamme.  :039:

Tänään sitten kotona söimme pienen, kaupan pakastealtaasta noukitun kakun. Tänään on nimittäin lankoni  (kytyni) syntymäpäivä. Olemme jo 28 vuotta pitäneet yhteissynttärit yhdellä kakulla. Langon nimipäivä on kummitytön syntymäpäivänä. Nimipäiväni sitten sattuu käylyn (naton) kanssa peräkkäisiksi päiviksi. Nato asuu Keravalla, joten yhteiskakkua emme hänen kanssaan harrasta.
Se on mahdottoman kätevää, kun on nuo päivät perätysten ja päälletysten, helpottaa tällaisen vanhenevan haarakorvan muistia.  :002:
Pyryharakka

myyrä

• Vieras
« Vastaus #101 : 21.05.10 - klo:21:18 »
Ai niin... :icon_redface: myöhäiset onnittelut Pyryharakalle... samoin natolle, kytylle jne...  :icon_wink:

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
« Vastaus #102 : 21.05.10 - klo:21:24 »
Kiitos paljon onnitteluista. Onneakin elämässä tarvitaan vanhetessa, viisastuessa ja villiintyessä.  :icon_biggrin:
Se on mahdottoman kätevää, kun on nuo päivät perätysten ja päälletysten, helpottaa tällaisen vanhenevan haarakorvan muistia.  :002:

Tiitiäisen ym on syytä ottaa oppia äidistään jameidän perheestä. Vanhimmilla pojilla oli ikäeroa kaksi vuotta ja viikko eli heille pidettiin aina yhteiset synttäri. Sitten meidän tuotantosarjalla oli ikäeroa 15 minuuttiaq ja myös heillepidettiin aina yhteiset synttärit.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mt

• ystäväkansaa
« Vastaus #103 : 22.05.10 - klo:09:06 »
Onnea Pyryharakalle!

Lisäksi onnittelen ja toivotan onnea ylioppilastutkinnon suorittaneille. Ainakin yksi foorumilainen on joukossa, välillisesti varman useampiakin.

Mt

Poissa Atanasia

• ystäväkansaa
« Vastaus #104 : 22.05.10 - klo:18:06 »
oho, rupespa satamaan kovasti ja ukkostamaan :107: - täällä Malmilla,
kohta pitäis lähteä ajelemaaan kotiin...
Herra armahda.