Kirjoittaja Aihe: Tauko tekee hyvää..  (Luettu 6328 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #15 : 10.01.10 - klo:23:19 »
nyt...hetkeksi

Suo minulle synnin päästö Jampe, sillä en voinut hallita "verbaalista-acrobatiaani".
Lupaan tai siis pyrin huomenna heti aamusta menemään lähimpään "terveyskeskukseen" jotta selviydyn tästä "turhuudesta" ja "kärsimyksestä".
Kun saisin Häneltä Armon herätä huomenna niin että en edes muistaisi koko foorumia, mutta hieman epäilen tätäkin :icon_wink:

ps. :icon_cool:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #16 : 27.01.11 - klo:18:03 »

..foorumillaolosta ja hyvin monesta muustakin asiasta. On hyvin tervehdyttävää inventoida ja nollata elämäänsä aika ajoin.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #17 : 27.01.11 - klo:19:35 »
Lainaus
   ..foorumillaolosta ja hyvin monesta muustakin asiasta. On hyvin tervehdyttävää inventoida ja nollata elämäänsä aika ajoin.

 

totta töriset hippiäinen

onneksi kohta alkaa taas pitkä pääsiäistä edeltävä nollaus...

- kiva kun tulit tauolta  :icon_biggrin:
Herra armahda.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #18 : 27.01.11 - klo:19:51 »
totta töriset hippiäinen

onneksi kohta alkaa taas pitkä pääsiäistä edeltävä nollaus...

- kiva kun tulit tauolta  :icon_biggrin:

Minulla menee näköjään niin että kun tulee murheita niin vetäydyn...  :icon_confused:
Toisaalta tarvitsen myös pääsiäisnollausta, edeltävästikin ja tänä keväänä menen pääsiäiseksi retriittiin - jos Luoja suo.

Kiva oli tulla.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #19 : 28.01.11 - klo:20:44 »
Hauska nähdä santtua täällä pitkästä aikaa. Olen kaivannut pirteitä (s)piikkejäsi.  :icon_cool:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #20 : 29.01.11 - klo:08:17 »
Voi, sehän oli vanha santtu! Yli vuoden vanha spiikki.

Tulehan santtu-Benkku takaisin, tytöt ja mummi ja myyrä ja viisausveisaaja ovat kaivanneet!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #21 : 29.01.11 - klo:09:58 »
Hauska nähdä santtua täällä pitkästä aikaa. Olen kaivannut pirteitä (s)piikkejäsi.  :icon_cool:

Anteeksi, Pyryharakka, ei ollut tarkoitus hämätä jatkamalla vuodentakaista ketjua :icon_confused:
 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #22 : 29.01.11 - klo:18:26 »
Anteeksi, Pyryharakka, ei ollut tarkoitus hämätä jatkamalla vuodentakaista ketjua :icon_confused:
 

Hei, kuinka sie sen teit? Siis miten sait sen aikaan?  :icon_eek:
Pyryharakka

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #23 : 29.01.11 - klo:18:35 »

Täh?? Siis otin ketjun ja kirjoitin siihen niin kuin sinäkin äsken tähän  :icon_wink:
Siis ei se ollut lukittu, ei vaan ollut kukaan kirjoittanut sitten viime vuoden.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tauko tekee hyvää..
« Vastaus #24 : 29.01.11 - klo:22:20 »
Joo, nyt tajusin. Siinä Santun jutussahan oli väärä vuosi.  :icon_lol:  Minä vain katsoin, että tammikuun kymmenes. En tajunnut ollenkaan, että se olisi yli vuoden vanha ketju.  :icon_lol:
Luulin, että olit saanut lainattu ja kikkailtua santun viestin uudella päivämäärällä.
Pyryharakka