Tervetuloa foorumiin. Kaikki saavat lukea, mutta kirjoittaa voivat vain kirjautuneet. Liity joukkoon. Kaikki mielipiteet ovat kirjoittajien henkilökohtaisia eikä foorumilla ole mitään osuutta tai vastuuta niihin.
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: "Seppos"Pietari Suuri nimittäin oli aikansa jättiläinen myös ruumiltaan 204cm oli hänen pituutensa ja se oli siihen aikaan tosi paljon.Koko vaikuttaa myös palkkatasoon, tästä kertoo nettiKauppalehdestä löytyvä artikkeli:http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/22284Nykyajassakin olisi kaveri ollut tod.näk. hyvässä asemassa.
Pietari Suuri nimittäin oli aikansa jättiläinen myös ruumiltaan 204cm oli hänen pituutensa ja se oli siihen aikaan tosi paljon.
Seitsemän ja puoliviikkoinen labradorinnoutajavauva nukkumassa jalkaterän päällä.
Olin pienellä matkalla Ahvenanmaalla kahden ystäväni häissä. Oli ihanat häät, upeat puitteet (jatkojen jatkot olivat Uffe på Bergetillä, jos joku tietää paikan), oli ihana todistaa kahden rakkaan ystävän rakkautta ja käydä myös ensimmäisen kerran elämässä Ahvenanmaalla. Vaikka vettä satoi kuin saavista kaataen, ei se tunnelmaa pilannut. Olen nyt jossain ihmeen onnellisuustilassa kun oli niin kovin mukavaa
Onnellinen lapsuuteni ilmestyi yllättäen eteen, kun katsoin ylen areenalta näkemättä jäänyttä alkuosaa lähetystyötä käsittelevästä ohjelmasta Saman taivaan alla. Pikkusiskoni Kaija syötti lemmikkiantilooppia ja seuraavassa kuvassa oltiinkin sitten kaikki neljä lasta lapsenlikkamme Lempin kanssa. Minä olin se poika, jolla oli keltainen lippalakki.