Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 302521 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa An-na

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #315 : 27.02.06 - klo:17:33 »
No ruotsalaiset ovat voitonvarmuudessaan aina yhtä ylimielisiä kuin Tarja Halonen konsanaan presidentinvaalien ekalla kierroksella. Olisi niin suonut heille sen tappion eikä AINA Suomelle. Perse Ruotsi. Mun veljellä on sellanen Karttakeskuksen hupikartta, jossa on paikannimet ihan puuta heinää ja Ruotsia ei ole ollenkaan, siinä kohdalla on vaan Ruotsinmeri :D

http://www.karttakeskus.fi/kuvat/Seinakartat%20Suomesta/Epavirallinen_iso.JPG

Poissa Michelle

• Pistää körttipastillin suuhun
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #316 : 03.03.06 - klo:16:18 »
Bussilakko alkaa TAAS, ja ärsyttää kun rattaiden kanssa on niin kätevä ja ilmaista kulkea busseissa. Nyt pitää lähteä aina autolla kauppaan tms. ja inhoan tuolla ruuhkassa pyörimistä  #-o
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa m.k

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #317 : 03.03.06 - klo:17:00 »
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"
Bussilakko alkaa TAAS, ja ärsyttää kun rattaiden kanssa on niin kätevä ja ilmaista kulkea busseissa. Nyt pitää lähteä aina autolla kauppaan tms. ja inhoan tuolla ruuhkassa pyörimistä  #-o
Kiitos vaan AKT:lle taas, että ajavat asiaa jota edes jäsenensä tuskin haluavat. Jonkun pitäis pikkasen rajottaa SAK:n ja sen jäsenjärjestöjen puuhailua ihan tosissaan...

Poissa Jaakkoopuukkoo

• aralla tunnolla
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #318 : 04.03.06 - klo:01:44 »
Saamarin saamari... Tästä tapeltiin muistaakseni jo sen korpilakon yhteydessä. Mutta edellensä ja ehkäpä vielä entistä suuremmalla innolla nostan hattua AKT:lle joka jaksaa nousta vastarintaan tässä lyhytnäköisen osa-aikaistamisen virrassa. Tsemppiä, pojat, eikä tuumaakaan periksi!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa seppos

• Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
    • http://www.samila.1g.fi
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #319 : 04.03.06 - klo:09:34 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"
Kiitos vaan AKT:lle taas, että ajavat asiaa jota edes jäsenensä tuskin haluavat. Jonkun pitäis pikkasen rajottaa SAK:n ja sen jäsenjärjestöjen puuhailua ihan tosissaan...

Nyt Mikko taidat puhua suuta suuremmalla. Ei rajoiteta kansalaisvapauksia ja siirrytä totalitäärisyyteen. Naapurimaassa on riittävästi kokemuksia ideastasi. Kyllä järki joskus  voittaa. Ja yksittäisestä  lakosta voidaan olla montaa mieltä, mutta ei perusoikeuksista.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Vompsu

• Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #320 : 04.03.06 - klo:13:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Saamarin saamari... Tästä tapeltiin muistaakseni jo sen korpilakon yhteydessä.

Ja kyseessähän EI ollut työntekijöiden lakko, vaan työnantajien määräämä työsulku.  Lakkoa kesti sillon kolme päivää, ja työsulkua monta viikkoa! Asiat ovat eri. Se pitää muistaa.
Tämä näin, mikäli siis viitasit aiemmin esillä olleeseen paperialan työtaisteluun, josta lähetettiin puolesta ja vastaan liki puolisen sataa viestiä tällä foorumilla.

(en jaksa lukea kirjoituksiin, luen siis vanhoja viestiketjuja... :roll:  no life)

Poissa Jaakkoopuukkoo

• aralla tunnolla
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #321 : 04.03.06 - klo:15:33 »
Viittasin bussikuskein korpilakkoon, joka alkoi protestina työnantajain sopimuksen rikkomista vastaan. Paperityyppien lakko ei kai ollut korpilakko.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #322 : 05.03.06 - klo:08:19 »
Huuleen sattuu. :(
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pinni

• Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #323 : 06.03.06 - klo:22:41 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Huuleen sattuu. :(

Minäkin olen onnistunut puraisemaan samaan kohtaan huulessa liian monta kertaa. Se on sellainen kierre. Kun kerran puraisee, niin seuraavan kerran puraisee helpommin samaan kohtaan, ottaa kipeämpää, ja seuraavan kerran puraisee vielä helpommin samaan kohtaan, ottaa entistäkin kipeämpää...

Siinä käy niin, että kerran puraisee vahingossa kun syö jotain. Sitten puraisee seuraavan kerran syödessä jotain kaksi kertaa samaan kohtaan. Sitten taas seuraavalla kerralla puraisee jo jotain neljä kertaa puolen minuutin välein.

narsk, rousk, narsk, rousk,slurps, auts, narsk, rousk, slurps, rousk,narsk, auts, rousk, narsk, auts, rousk,auts, slurps, auts, auts

Että tuliko teille nyt tämä kaava selväksi?

Tiedäthän jojoefektin? Paino nousee, laskee, nousee, laskee...

Jo riittää!

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #324 : 07.03.06 - klo:08:27 »
Sluuuuuurp.

Mulla on tylsää.

Mää haluan pois.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Michelle

• Pistää körttipastillin suuhun
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #325 : 07.03.06 - klo:20:22 »
tämä aamu :

bussit lakossa, pakko lähteä autolla. ulkona taas kamala pakkanen. vauva kainaloon ja pihalle. auton takaovet jäässä, en saa vauvaa mihinkään,(turvaistuin takapenkillä) siksi aikaa kun raappaa ikkunat. pakko köyttää vauva etupenkkiin kiinni siksi aikaa kun raappaa ikkunat. ikkunat niin tiukassa jäässä että hinkkaamissen menee 15min, eikä silti meinaa aueta. vauva istuu tämän koko toimituksen ajan kylmässä autossa.( onneksi sillä äiti kiroilee ulkopuollella). ja sitten sinne ruuhkaan ajelemaan.
ja kaikki tämä oltaisi voitu välttää jos ne bussit kulkis.
ei riitä sympatiat ei yhtään!!!!!!!!!!!!!!  :evil:
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa m.k

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #326 : 07.03.06 - klo:22:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Saamarin saamari... Tästä tapeltiin muistaakseni jo sen korpilakon yhteydessä. Mutta edellensä ja ehkäpä vielä entistä suuremmalla innolla nostan hattua AKT:lle joka jaksaa nousta vastarintaan tässä lyhytnäköisen osa-aikaistamisen virrassa. Tsemppiä, pojat, eikä tuumaakaan periksi!
Omasta tahdostaan käsittääkseni jotkut tekevät osa-aikatyötä, kiintiöt taitavat autoalalla jo nyt olla aika pienet. Silti, nekään eivät käsittääkseni ole täynnä, eli nytkään osa-aikaisia työntekijöitä ei ole niin paljoa kuin mitä saisi. Silti noita kiintiöitä pitäisi saada pienemmäksi.

En tarkoittanut sitä, että ammattiliitto pitäisi lakkauttaa. Olkoot pois, vaan joku roti siihen touhuun. AKT ja ahtaajat ovat sitä laatua usein lakossa ja samasta asiasta että kumma on jos ei joskus lopu. No, kouhatkoon, minä ajan itse omalla autolla kun täällä ei bussit kulje. Menkööt!

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #327 : 08.03.06 - klo:14:57 »
Että on niin keljumainen päivä ollut...ja kaiken huipuksi pyörän avaimet hävitin, niin sitten vain kävelemään...onneksi pääsin suurimman osan kaverin kyydissä, mutta entäs huominen, kun ei bussejakaan kulje  :smt022

Ei tule mitään, yksi km, toinen km, kolmas km...  että tekis mieli vain huutaa ja räiskää, kun kaikki suututtaa...  :-?
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Lentoaura

• veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #328 : 08.03.06 - klo:18:34 »
Varmaan joku lintuinfluenssaruttosars mulla. Oon tosi kipee ja kuume nousi rajusti ekaa kertaa sitten vauvaiän jälkeen. Vähän pelottaa. Onneksi on isi hoitamassa.

Bussilakko sai kyllä reippailemaan kun piti pyöräillä ne hurjat 3 kilometria  :D
Kylläpä kaupungissa kunto ruostuu kun ei ole edes halkohommia...
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Johannes

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #329 : 09.03.06 - klo:00:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Lentoaura"
Bussilakko sai kyllä reippailemaan kun piti pyöräillä ne hurjat 3 kilometria  :DKylläpä kaupungissa kunto ruostuu kun ei ole edes halkohommia...

Minä kyllä pyöräilisin, normaalisti aina,  mutta kun nyt se hitsin pyörä on lukossa ja avaimet ties missä. Pitää mennä nyt nukkumaan, et jaksaa ajoissa nousta, et kerkii kävellä ne kilometrit, jotka pyörällä menee reilussa vartissa...ja huomenna pitäs keksiä joku ratkaisu siihen pyöräänkin, et millä sen saa auki, varmaan pihit mukaan kouluun ja lukko säpäleiksi?  :wink:  Voi elämä, että on ollut tympeä päivä, kun se sattui vielä kaiken muun lisäksi, mutta jospa huomenna sais herätä parempaan päivään...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."