Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic  (Luettu 302448 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Eevi

• armon kerjäläinen
    • http://www.eephi.deviantart.com
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #210 : 14.12.05 - klo:12:08 »
öljyvärit maksaa miljoonan. ja ihanat temperan siveltimet *drool*
-tottelematon ja paha-

Poissa An-na

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #211 : 14.12.05 - klo:13:11 »
Paskasti mennyt tentti ja vastuuntunnottomat ihmiset ja tää kamala väsy ja kun pyörryttää ja muutenkin on ihan poissa tolaltaan. Olis nyt jo se loma.

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #212 : 19.12.05 - klo:16:52 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
en näillä näkymin pääse ensi kesänä herättäjäjuhlille (olen malesiassa ja hong kongissa keikalla mutta kumminkin). äh.

:mad:
YLIVIESKASSA juhlat etkä ole tulossa! Joka vielä uskaltaa tommosta niin se on kuollut. Ainaki mikäli tunnen sen.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

• vaivatulla mielellä
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #213 : 19.12.05 - klo:19:51 »
Minä olen muuten toinen, joka ei välttämättä Ylivieskaan tule. Ei muuten, mutta kun pitäisi keksiä töillekin aikaa jossain välissä :) Tietysti tulen jos pääsen, ja haluaisinkin tulla (tietyistä syistä) ja suutun jos en pääse, mutta siltikin...
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

• armon kerjäläinen
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #214 : 20.12.05 - klo:11:58 »
minä suutun myös! (oliskohan vieläpä samoista syistä?) ^^
-tottelematon ja paha-

Poissa jude

• vaivatulla mielellä
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #215 : 20.12.05 - klo:13:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
en näillä näkymin pääse ensi kesänä herättäjäjuhlille (olen malesiassa ja hong kongissa keikalla mutta kumminkin). äh.

YLIVIESKASSA juhlat etkä ole tulossa! Joka vielä uskaltaa tommosta niin se on kuollut. Ainaki mikäli tunnen sen.

Äh! Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen: et pääsekään minua tappamaan, matka siirtyi näillä näkymin kymmenen päivää eteen päin ja PÄÄSEN siis hjuhlille. Ihan tyhmää. :D

Poissa Sanneli

• ystäväkansaa
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #216 : 20.12.05 - klo:15:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"

Äh! Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen: et pääsekään minua tappamaan, matka siirtyi näillä näkymin kymmenen päivää eteen päin ja PÄÄSEN siis hjuhlille. Ihan tyhmää. :D

*yatta~aa :smt109 *
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa shuichi

• Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #217 : 20.12.05 - klo:17:48 »
yaps.. meinasin äsken revetä hajootmaan kokoo tietokoneen kun msn takkuoli ja yritin jkirjautua 27797465 kertaa sisään.. ja onnistuihan se. no sellasta että -4 tuli lyhyenmatikan kokeesta joku ON hitsin huoni matikassa.. -_-¨ vihaan matikkaa muutenkin ihan älyttömästi.. ÄÄÄÄ!! mutta vastapainoksi tuolle sain 9+ maantiedosta!! jee!! ok ei tässä valittamista muuta
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa shuichi

Yleinen Urputustopic
« Vastaus #218 : 20.12.05 - klo:17:49 »
ja tää kone, tai minä en osaa kirjoittaa mitään!!!!
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Eevi

• armon kerjäläinen
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #219 : 20.12.05 - klo:19:05 »
mese takkuaa täälläkin. mur. ja väsyttää. =_=
-tottelematon ja paha-

Poissa PP

• Pistää körttipastillin suuhun
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #220 : 20.12.05 - klo:20:45 »
Pää kipee, koulu menee huonosti, en oo jaksanu tehä filosofian oppimispäiväkirjaa, joka ois pitäny palauttaa tänään. ja tykkään lukee aina tätä ku ihmiset valittaa kuinka kaikki on niin kurjaa, ja mulle tulee hyvä olo kun voin todeta, että mulla on asiat sittenkin ihan hyvin :P
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa shuichi

Yleinen Urputustopic
« Vastaus #221 : 22.12.05 - klo:19:04 »
meillä oli 2 viikkooo putkeen ihan tajuttomasti kokeita kun ei meidän koulussa tunneta sanaa koeviikko.. grr... ja no sitten eilen viimeset kokeet ja 16.30 päivät päälle olen ihan kirosanallisen väsynyt ... ja sitten 9.1 kun alkaa koulu 10.1 on uskonnon koe... grr.grr.grr---- :evil:

Poissa mannaryyni

• vaivatulla mielellä
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #222 : 23.12.05 - klo:13:22 »
Ärsyttää se, kun itse näkee vaivaa ja lähettelee joulukortteja ihmisille ja sitten ei saa kuin ehkä muutaman takaisin
Eihän siinä muuten mitään, muttakun lähetti niitä ihmisille, joilta odotti saavansa kortin :smt108
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

• armon kerjäläinen
Yleinen Urputustopic
« Vastaus #223 : 23.12.05 - klo:13:55 »
sait sää multa kortin!! <3 *halaus*
-tottelematon ja paha-

Poissa shuichi

Yleinen Urputustopic
« Vastaus #224 : 23.12.05 - klo:16:12 »
räääkkhhh!! mä lähetän tänä vuonna kaikille ihmisille MYÖHÄSSÄ jouukorttini.. 1. syy on se mistä valitin ylää... ja sitten ei ole ollut aika mihinkään joten niitä saapuu joillekkin sitten  yöhässä janpahasti... -_- ka sitten varmaan niille mulle ketkä ei saa korttia mene tekstari mikä on surkea vaihtoehto muttaaaa. parempoi kuin ei mikään! joten odoteljkaa ne jotka tiedätte...