1. Hyväksyn eutanasian tietyssä tilanteessa. Se tilanne on juuri tuollainen nimimerkin m.k. mainitsema tilanne, jossa se amerikkalainen nainenkin oli. Myös on syytä huomata, että eutanasia tuo yhteiskunnalle huomattavia säätöjä, kun sellaista parantumattomasti sairasta henkilöä, joka ei voi tehdä mitään, vaan makaa vaikkapa koomassa, elämä lopetetaan. Se on varmaankin myös helpotus omaisille. Sellaista eutanasiaa en hyväksy, jos joku fyysisesti täysin terve henkilö tulisi lääkärille sanomaan, että "tapa mut, mä en jaksa enää, ku mä olen niin masentunut."
2. Eutanasia pitäisi laillistaa, mutta hyvin tiukoissa rajoissa ja lakiin tulisi saada tarkat lääketieteelliset määritelmät sille, milloin sitä saa käyttää, ettei sitä käytettäisi liian herkästi.
3. Ei minusta. Jumala päättää milloin ihmisen pitää kuolla, mutta jos kuolema on väistämätön, sen nopeuttaminen tietyillä lääketieteellisillä perusteilla on minusta sallittua, mutta Jumala on kaiken takana. Hän varmasti parantaa ihmisen ennenkuin eutanasia tehdään, jos Hän haluaa ko. ihmisen elävän.
4.Ei ole.