HUOMAUTAN TAAS, ETTÄ KANSAINVÄLISTEN FOORUMISÄÄNTÖJEN MUKAAN YLLÄPIDON ARVOSTELU JOHTAA EROTTAMISEEN
Vihamielinen suhtautuminen vanhojen Siionin virsien kääntämiseen, joka levisi kautta foorumin ei rajoittaudu ylläpitoon. Foorumisääntöjen mukaan, ylläpito sitoutuu suojelemaan kaikki sellaisilta hyökkäyksiltä. Olipa kansainvälinen foorumi tai ei, teillä ei ollut oikeutta kohdella minua kääntäjänä niin kuin olette kohdelleet. Meni kauan ennen kuin huomautin miten ylläpito osallistui tähän skandaalimaiseen tapahtumaan.
Sinulla olisi nyt tilaisuus etsiä rauhaa. Olen kuitenkin vielä vanhojen Siionin virsien kääntäjä. On aina mahdollisuus luoda toisenlaista suhdetta. Tai voitte erottaa minut foorumista ja silloin vihamielisyys leviää entuudestaan. Olette jo käyttäytyneet niin, että oli pakko poistaa käännökset. HY pakotti tekemään sen, koska ette voineet sopia rauhaa kääntäjän kanssa.
On hyvä minun vielä ilmoittaa, että käännöstyöni johti vielä Körttifoorumin erottamiseen.
Vai oletteko vielä sitä mieltä, että kaikki oli minun syytäni?
Asia on selvä. Käänsin vuonna 2014 ja sain foorumilta kiitosta kahdeltatoista henkilöltä, arvaamatta, että vihamielsyys kyti piilossa. Tarjouduin kääntämään uusiakin, arvaamatta, että olin persona non grata. Olin aivan tyytyväinen ja rauhassa, kun körttikansa suunnitteli hyökkäystä, joka puhkesi v 2020 syksyllä. Olen monesti moitittu siitä, että lopulta rupesin puolustautumaan, kun kukaan muu ei puolustanut. Minua on monesti moitittu. Kukaan ei ole moittinut sitä, joka julisti minua "perseennuolijaksi." Olisi syytä ylläpito mennä itseeseen, sen sijaan, että huutaa isoilla kirjaimilla.
Lukisit, Seppos, viimeisen H-lehden artikkelin, jossa someraivoa käsitellään.
Olin äärettömän kohtelias, en edes perseennuolijaksi syyttävää torunut. Mutta jokaisella on rajansa. Jos ylläpito olisi tehnyt mitä säännöissä luvataan jo silloin kun tämä alkoi, tämä tilanne ei olisi noussut. Olisin tähän mennessä kääntänyt Siionin virret vielä ranskaksi ja mahdollisesti espanjanksi. Teillä oli tärkeämpi minua painaa alas. Kyllä arvostelen ylläpitoa ja muitakin.
Ihmettelin vain miksi haluatte minusta vihollisen? Tulen sitä olemaan foorumilla tai muuten. Erottaminen foorumilta ei estä sitä. Toisenlainen dialogi kylläkin.