Keskustelu > Yleinen keskustelu
Riivatun rakkineet 10
Annikka:
Riitta-mummille,
kerroit tuossa 9. ketjussa, jotta siirsitte läppärin toiseen huoneeseen ja siellä on niin
pieni pöytätaso, että hiiri ei sovi siihen läppärin viereen naputeltavaksi.
Olisiko sinulla keittiöjakkara, sellainen jossa on kaksi porrasaskelmaa ja päällä yksi
taso (3-osainen siis), jos tällainen löytyy niin kokeile. Minä kokeilin juuri itse ja
hyvin pelittää....käsi lepää mukavasti siinä keittiöjakkaran päällimmäisellä tasolla
hiirtä komentaen.
Riitta-mummi:
Kyllä on sellainen jakkara, ja jo käväisi mielessä sama asia. Nyt on Porkkolan vanhan pesukomuutin päällä neljä osa Suomen kirkon historiaa niin lukukorkeus on parempi niskalle. Vieressä on matalampi tarjoilupöytä, ja sillä pidän hiirtä mattonsa päällä.
On tämä systeemi uudistettava, osatamme asiallisen työtason laatikoineen.
Perintökalut ole jo luvannut esikoistyttärelle. Komuutti on palvellut lääkekaappina.
Laatikosto niitä varten on uudessa oltava.
Myös asiallinen, ergonominen konttorituoli on toiveessani, pääse tämä ruokapöydän tuoli takaisin paikalleen. Sille antiikkituolille ei situta, se toimii työpöytänä.
Riitta-mummi:
Pitkään kesti kunnes sain kunnollisen työpöydän näille nettilaitteille, eikä ole vieläkään valmista.
Kuljetusliikkeen kolme miestä toivat eilen illan suussa kokonaisena luvatun, ja kokoamisesta maksetun, pöydän paketteina. Suostuivat purkamaan pakkaukset mutta sanoivat että heille ei kokoaminen kuulu.
Kun kerroin että piti kuulua, meidän vanhojen piti saada pöytä koottuna, niin sitten suostuivat. Mutta paketeista ei klytynyt tarvittavia holkkeja ja tappeja joilla osat kiinnitetään toisiinsa.
Nyt odottelemme Sotkasta kokoajaa. Tulee kuulemaan kunniansa.
Tuolin kokosi 'pikkuvävy' joka tutki myös läppärini inhottavaa vikaa kadottaa kursori. Pitkän tutkailemisen jälkeen hän arveli syyksi että kirjoittaessa käteni koskettelee kiinteää kursori-levyä. Se olikin syy, sillä nyt kaikki pelaa kuin unelma.
Tosin pikkuvävy, tietokonealan asiantuntija, hakkui ASUS-laitteen. Että piti oikein ohjelma öadata jotta sai sen kiinteän toimimattomaksi.
Minä en näistä mitään ymmärrä, mutta toivon nyt turhien kirjoitusvirheiden vähenevän. Johan tätä kestikin toistakymmentä vuotta.
Nyt on kuitenkin rauha mielessä ja mieli hyvä ihanan aamukävelyn jälkeen.
öppiäinen:
Modeemini taisi kuolla. Tai ruveta täysin autistiseksi. Dns-asetuksissa häikkää. Koetin läppärin kautta komentaa, ei elvy.
öppiäinen:
--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 08.03.22 - klo:18:00 ---Modeemini taisi kuolla. Tai ruveta täysin autistiseksi. Dns-asetuksissa häikkää. Koetin läppärin kautta komentaa, ei elvy.
--- Lainaus päättyy ---
Oho se elpyi! Melkein heti kun olin kirjoittanut tänne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta