Keskustelu > Testialue
Körttibaari, AA eli aina auki.
Viisveisaaja:
Ny norskia.
Onneksi mulla kielikorva, varmaan lapsuuden musiikkiharrastuksestatuli, kun piti korvahöröllä kuunnella ja kun menee uuteen maahan, niin murteiden ja slangien kuuntelemisen keskeltä valita sanoja vaatii tarkkaa korvaa, Jeesukselle kiitos hän sellaista ainakin minusta mulle suonut.
https://www.youtube.com/watch?v=t8gug3DE_Y0
juhani:
Minulla on mm. pikkuveli ja perillinen, jotka taitavat viisveisaajan taidot. Olen kateellinen. Jumpun armolahja. :023:
Viisveisaaja:
--- Lainaus käyttäjältä: juhani - 10.12.22 - klo:17:24 ---Minulla on mm. pikkuveli ja perillinen, jotka taitavat viisveisaajan taidot. Olen kateellinen. Jumpun armolahja. :023:
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos juhani,
Kun tekee musiikkia, niin pitää keskittyä ja syventyä kuin rukoukseen. Vaatii hyvää keskittymistä.
Turhana, kuten muusikon ammatti on, niin itse suosittelen sitä sillä mihin ikinä lapsi innostuu, niin kannusta.
Koska tulet Osloon pitämään körttiseurat, voin tulkata, voisimme tuoda heränneiden oppia, siis jota ei olekkaan tänne, siis armoa armon päälle :)
vn:
Morjensta pitkästä aikaa!
Olen ollut poissa täältä pitkän aikaa, ja tyhjä kuin kumiseva tynnyri, kaikenlaista myllerrystä lähellänikin on, puhumattakaan kauempana olevista.
Hyvää adventin ajan jatkoa!
Jalkapalloa olen seuraillut, tehnyt lumitöitä, palkalliset harrastukset loistavasti ajan tasalla vaihteeksi, palkattomat ei niinkään.
Vielä on sellainen tilanne etten saa tehtyä kaikkea mitä haluaisin, mutta ei taida pystyä kukaan muukaan syntisäkki, vaikka olisi armahdettukin.
Mutta laitanpa mielimusaani mitä tykkään kuunnella, piristää kummasti. :023: :039:
https://www.youtube.com/watch?v=o9R0AZXpM-o
Viisveisaaja:
vn, tykkää kitaravirtuooseista.
Ilmeisesti blues miehiä.
Kunhan saan merimieskirkon Osloon pystyyn, niin voin omat skulaukset zkeballa näyttää sinulle, kun tulet käymään.
1944 lupasi pilke silmäkulmassa myös tulla avustamaan, en muista missä.
Ihan parhaat ystävät tutut, kuten muutkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta