Keskustelu > Seuratupa
Kirkko & kuponki
hupa:
Onpa helpottava kuulla että kyse ei ole (poikkeuksellisesti) minun arvostelukykyni puutteesta. Kiitos teille. Rohkaisitte niin, että taidanpa suorastaan kysäistäkin, onko sivulle tarjolla olevassa materiaalissa valinnanvaraa.
Mietin ennen tänne kirjoittamistakin sitä, että kantaisin korteni kekoon juttujen tason nostamiseksi. Vastaan tulee vaan tuo Temen pointti: kyllä se vähän tuulimyllyjä vastaan taistelemiselta tuntuisi, jos alkaisi siellä väittää vastaan.
Sama juttu muuten on ei-kristillisen mediankin kanssa. Uusimmassa City-lehdessä on Ari Peltosen raportti kansanlähetyspäiviltä, joka on aika kovaa tekstiä. Vaikkei itse juttu körttejä käsittelekään, niin asiavirheiden lisäksi myös tämä sakki niputetaan yhteen sellaisten kirkollisten aineksien kanssa, joihin se ei ainakaan minun silmissäni liity ollenkaan. Ensin kuohahdin ja ajattelin vastineen kirjoittamista, mutta sitten ajattelin: ...ei se mitään hyödytä. (Välihuomautus: jos Peltosen artikkelia muuten pitää luotettavana, se vahvistaa entisestään uskoani seppos:n näkemykseen siitä että uskovien joukko on todella luotaantyöntävä.)
Juttu näyttää olevan netissä lehden sivuilla www.city.fi luettavissa vasta kahden viikon päästä, otsikolla "Herätysjuhlat hallelujah".
myyräpartio:
--- Lainaus käyttäjältä: "Johannes" ---Parempi keino hillitä kirjoittelua olisi laittaa nimi pakolliseksi. Se monesti vain kummasta pistää harkitsemaan, ennen kuin jotain lehteen kirjoittaa!
--- Lainaus päättyy ---
Nii! Ja foorumeille kans! ...eikun..
PekkaV:
Ei foorumeille omia nimiä! Minä en halua pilata hyvää mainettani - tai siis mikä siitä on jäljellä.
Johannes:
Minä olen yhdellä toisella foorumilla nimen kanssa, se on semmoinen ei yhtään hengellinen foorumi, ehkäpä jopa hieman uskonnonvastainenkin, mutta kun siellä ei uskonnosta juuri koskaan puhuta.
Tämänkin foorumin luonne muuttuisi paljon nimien kanssa, mutta parempi näin, niin useampi uskaltaa kirjoittaa ja nimethän on ylläpidon tiedossa, jos tarvetta tulee. On tämä niin hyvä foorumi, että kyllä ainakin minä viitsisin nimenkin kanssa täällä olla, mutta ehkä parempi näin.
Teme:
Vähän pelkään, että oikean nimen kanssakin hengellisellä foorumilla käy köpelösti. Äärifundamentalistinenlaita saarnaa helvettiin omien nimiensä kanssa jo nyt monella foorumilla. Nimimerkillä voi sentään vähän puolustustautua, kun saarna silloin moukaroi enemmän "nimimerkkipersoonaa" kuin itseä.
Teme
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta