Keskustelu > Seuratupa

Kirkko & kuponki

<< < (6/6)

llwyd:

--- Lainaus käyttäjältä: "Teme" ---Ja minä rassukka yritän saada yhtä toista foorumia sellaiseksi, että siellä olisi aktiivista hengellistä keskustelua ilman pahinta hakkaamista. :( Voin sanoa, että välillä se kyllä on yhtä tuskaa ja monesti tekisi mieli kirjoittaa ihan suoraan:"Haistakoot v koko pyhimysjengi. Minä häivyn. Riehukoot miten lystää", mutta aina on jostain tullut sitä sisua jatkaa.
--- Lainaus päättyy ---

Hyvää työtä olette tehneet! Todella hienoa että löytyy netistä näitä paikkoja, jossa voi rauhallisesti keskustella uskonasioista, ilman että saa niskaansa saman tien helvetti-tuomioita tai vastuulleen kaikki kristinuskon nimissä tehdyt rikokset...

Pena:
Niin kai se on, että on normaali, jos ei ole poikkeava. Senhän voi sanoa aina ääneen. "Leprataudeista" ollaan hiljaa, ettei kukaan vaivautuisi ja joutuisi pyytelemään anteeksi suvaitsematonta kömmähdystään. Joku puhui arvojen miinakentästä, jossa on parempi puhua joutavia kuin asiaa, ettei törmäisi kenenkään vakaumukseen. Uskonnonvapauskin ymmärretään oikeudeksi elää uskonnoista vapaassa maailmassa.

En ole lukenut Kirkon ja Kaupungin juttua, joten olen varmaan taas pahasti sivuraiteella. Anteeksi!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta