Tätä hommaa näissä tapahtumissa mää en oo ikinä ymmärtäny, tai aika montaakaan.
1) Minkä takia pitää olla joku mukakiinnostava teema (esim. nurmon pikkujoulut, kerätään ne kännykät ja kellot. en ymmärtänyt, ja sitten se lauantaina kun se ukko kävi, niin oli niin vanha ja valmiiksi keskusteltu aihe ettei mitään järkeä). Eli jos ei mitään järkevää tule mieleen, niin sitten ennemmin ilman mitään koko viikonlopun kantavaa teemaa. Ei sitten E-Pohjalaiset loukkaannuta, mukavaahan siellä oli!
2) Miksi ihmiset pitää viedä ulos huonolla ilmalla sotkemaan vaatteensa? Minä ainakin mieluummin olen sisällä, jos ulkona on huono ilma. Eli siis vaihtoehtoista ohjelmaa sateen sattuessa ennemmin sisällä.
3) Joskus AIVAN liikaa valmista ohejlmaa. Varsinkin iltamyöhällä olisi mukavinta olla vaan kavereiden kanssa, ilman mitään järjestettyä.
On vielä lisääkin, mutta tässä kolme pahinta. Mukavaahan aina on, mutta liian usein jää joku juttu v*tuttamaan. Helppoa ei tosiaankaan ole järjestää hyvää tapahtumaa, mutta aina kannattaa yrittää!
Tämä kaikki tuli mieleen tuosta jonkun kommentista, että pitää ostaa sadekamppeet. Minä ainakaan en julkisella paikalla esiinny sadevaatteet päällä, enkä kyllä muulloinkaan. En sellaisia omista, enkä tule koskaan omistaman. Ennemmin sisällä, jos ilma ei suosi ulkoilua...