Tämä synkkä käsitys ei taida nousta omilla aivoilla ajattelemisesta. Lähteet lienee helposti löydettävissä. Omilla aivoilla ajatteleminen on tiedon huolellista arvioimista eikä kipakimman propagandan ansaan hurahtamista.
En tiedä tuosta,
Mutta 1944 tai oliko 1948 kaveri kun oli Suomen puollustusvoimissa, niin hänen kirjoituksiaan kaipaisin, no musiikista joistain.
1944 oli kaveri jolla tatsia asiaan.
Olihan aika tosikko kaveri, vaikkakin musiikki videoissa oli huumoriakin mieheltä.
Sotahan tässä on tulossa, ei voi mitään, mutta ryssä me kyllä tällä kertaa lyödään kotiin ja ko0vasti.
Suomen armeja on aika hyvin valmisteltu ja porukka on isänmaallista ja vihaista.
Älyn puolesta ollaan ainakin valmiita.
Ryssä pysy vaan poissa meistä.
Itse siviili taustalta olen terroristi. Nuorena ja kakarana pyörin terroristien seassa. Oli SWABO ja IRA vaikka olinhan ihan lapsi ja vedettävissä, mutta tausta tulee sieltä.
Uskoin kovasti kavereiden siis siskon kavereiden, siis sisko oli se terroristi ja minä Kobenhavn pikkupoika jota kaikki sen ajan valtioitaan puollistavat puollistivat kakarana.
En nyt laskisi itseäni ihan tyhmäksi, vaikka jotenkin kaikilla samat aivot, et en osaa verrata.
Nyt taas meni ajatus.