Jotta tutustuisin paremmin. niin kerro mitä tämä meinaa `
lainaus Viisveisaajalta: Systeri kait kuten minäkin pitkälti tehnyt maailman kuvansa propagandan mukaan, siis mitä koulukirjat opetti.
Onko systerisi tehnyt propakandaa koulukirjojen puolesta, vai niitä vastaan ?
Ja. Onko sulla yksi vai kaksi systeriä ?
Eikö velipoikasi kasvatakin niitä luttakuonoisia koiria, gorgeja ?
Onko kotisi ollut jonkun kirkkokunnan jäsen ?
Onko sinut kastettu ?
----
Omasta tiestäni olen kertonut paljon, satoja kirjansivuja ainakin. Kirjoitan siitä mikä on lähintä, kodista, perheestä, ystävistä ja Kristuksesta.
Kirjoitan myös siksi, että muutama jälkeläinen lukee täältä jo mitä mummi kirjoittaa.
Näin teen elämänkertaani jälkipolville. Pätkittäinen ja polveileva on tarina, mutta niin on ollut elämäkin.
Oi kiitos kaunis, mä kun oletin,, että osaatte lukea ajatuksiakin.
Eka kysymys
lainaus Viisveisaajalta:
Systeri kait kuten minäkin pitkälti tehnyt maailman kuvansa propagandan mukaan, siis mitä koulukirjat opetti.- Siskoni kuten minäkin olemme olleet koulukirjojen vaikutuksen alaisia ja ne ovat muokanneet maailmankuvaamme.--Mutta kun olemme kasvaneet, niin se mitä elämä on tuonnut vastaan, siis matkustaessamme ja nähneemme maailmaa on osoittanut, että ei koulukirjat ole olleet oikeassa, vaan se mitä elämä on tuonnut vastaan on muuttanut maailmankuvaa vanhetessa.
Toinen ja oliko kolmas kysymys.
Ja. Onko sulla yksi vai kaksi systeriä ?
Eikö velipoikasi kasvatakin niitä luttakuonoisia koiria, gorgeja ?
Systereita, tai kuten lapsena ja nuorena sanottiin paikallisen murteen mukaan syrra, siis Helsingissä ne sanoo systeri, mut me et syrra, siis niinku soskoksia on kaksi, on pikkuveli, josta olen suht ylpeä ei körtisti, siis hän on matematiikko ja hänen kakaransa aika fiksuja tai siis tosi fiksuja, siis siskoksia kaksi 2. mutta toinen hun ja toine han, siis suomessa niitä ei ole mutta toinejn on femini ja toinen maskuliini.
Koirista
niemi.dk
Osoitteesta löytynee ne pikkukoirat, vaikka itse en niin perusta noista Caveliereista, vaan ne löysäijät pilkulliset espanja alkuperää koirat oli minusta cooleja , mikähän rotu ne.
Cavalier koirarotu liian voilkkaita, mutta aieredaelinterrierit parhaita, fiksuja ja omapäisiä, ihan omissa jutuissa, kai tykkkään niistä kun omistaj kun koiransa. Kivoja kysymyksiä. Rita.