Keskustelu > Yleinen keskustelu

Erotatko sen milloin puhutaan totta, milloin valehdelllaan?

(1/16) > >>

Kalistaja:

Pystytkö erottamaan totuuden valheesta ihmisissä, asioissa, eri tilanteissa ja ylipäätään eteen tulevissa tapahtumissa? Huomaatko joukosta ne tarkoitushakuiset ja valheelliset pahanpuhujat, joista ystäväni Z.  sanoi aikoinaan, että markalla saa monta puhujaa? Näetkö ulkoisesti kirkollisen ihmisen valheellisen mädän, huomaatko maallisten tapahtumien asianjärjestelijäin pukinsorkat? Näetkö tapahtumajärjestäjän hymyn läpi?

Puhuin aiheesta Totuuden henki körttiseuroissa Keravalla vuonna 2009. Tuo aihe ei jätä minua vieläkään...! Tuosta aiheesta on myös osuva virsi. :kahvi:

juhani:
Kyllä minä näen aika monesti... ujousko vai hienommin sanottuna diplomatia ei paljasta sitä julkiseksi. Mutta toinen suuri ryhmä on tyhmät.  :icon_wink: 

Benkku:
Minusta tässä maailmassa ei ole kuin yksi ja ainoa totuus. Muut sen rinnalla ovat hyvinkin valheellisia.

Itse kun katson itseäni totuuden mukaisesti, niin eipä se arvio taida olla muuta kuin valhetta.

Katsokoon siis jokainen itse itseänsä totuuden mukaisesti, eikä arvioimaan muiden puheita.

Sillä hyvin usein arvio toisen ihmisen puhumisista johtaa hyvinkin väärään tuomioon. Nimimerkillä kokemusta on ja lisää kokemuksia tulee, niin kauan kuin Hän suo minulle elämänkaarta tässä "valheellisessa" maailmassa

ps.Antaa Hänen kuulustella ja tehdä tuomionsa.

juhani:

--- Lainaus käyttäjältä: Benkku - 24.05.13 - klo:07:24 ---Minusta tässä maailmassa ei ole kuin yksi ja ainoa totuus. Muut sen rinnalla ovat hyvinkin valheellisia.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä on kyllä "toisaalta-toisaalta" -näkökulmia. Ainakin piilokatolisuudessa. :icon_wink:

Benkku:

--- Lainaus käyttäjältä: juhani - 24.05.13 - klo:07:33 ---
Meillä on kyllä "toisaalta-toisaalta" -näkökulmia. Ainakin piilokatolisuudessa. :icon_wink:

--- Lainaus päättyy ---
Eipä taida olla pelkästään piilokatollisuudessa. :icon_wink:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta