Keskustelu > Seuratupa

Kävin kirkossa 26

<< < (12/13) > >>

Viisveisaaja:
Kiitos valaisemisestani, kyllähän tämä järjen valo taitaa olla hiipumisen aluilla.

Armo laki, laki armo.
Te tulette tuntemaan totuuden ja totuus tekee teidät vapaaksi.
Asian vierestä taas,
Kerran tuskailin kurvin lain kanssa.
Siis siihen kurviin lakiin joka ei ole kirjoitettu laki, että älä vasikoi. Taitaa olla 12. Käsky. 11. Käsky on älä syö yksin.
No siis ton 13 käskyn kanssa tuskailin, että kerronko väärinteosta. No rukoiltuani aikani tuskissa, että rikon kurvi lakia niin tuli mieleen Raamatun käsky. Olikohan 5. Eli älä sano väärää todistusta lähimmäisestä.

Oli aika Jaakobin paini ja menetin ystävän, mutta sain henggelisen rauhan asian suhteen, siis että tein oikein.

Siis nämä laki armo, armo laki ei helppoja asioita

Riitta-mummi:
Katsoin kyllä Tuomas-messun suurinpiirtein kokonaan, mutta ei ' napannut'. Tulipa taas varmemmaksi itselle miksi olen körtti.

Tämä on minusta hengellistä viihdyttämistä.

Ystäväni puolestaan pitää näistä kovasti ja käy näissä kun paikkakunnalla on.
Ystävyytemme alkoi vuonna 1948, ja säilyy loppuun asti.

https://areena.yle.fi/1-3757226

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 29.10.23 - klo:11:20 ---Katsoin kyllä Tuomas-messun suurinpiirtein kokonaan, mutta ei ' napannut'. Tulipa taas varmemmaksi itselle miksi olen körtti.

Tämä on minusta hengellistä viihdyttämistä.

Ystäväni puolestaan pitää näistä kovasti ja käy näissä kun paikkakunnalla on.
Ystävyytemme alkoi vuonna 1948, ja säilyy loppuun asti.

https://areena.yle.fi/1-3757226

--- Lainaus päättyy ---

Samoin

Kalistaja:

Vanha kirkko, Lönkka, Helsinki. Jumalanpalvelus siellä liittyi Körttikodin 95-vuotisjuhlaan.

Päälle päätteeksi kirkkokahvit ja juhlaseurat Körttikodissa, Ratakadulla, Helsingissä. :kahvi:

Herraa hyvää kiittäkää -virsi kajahti komeasti etenkin Körttikodissa, ennen kuin poistuimme!

Kaikki tuo noin kolmen tunnin aikana 5. marraskuuta 2023.

Riitta-mummi:
Aioin eilen katsoa Nojatuolikirkon josta olen yleensä pitänyt. Nyt kävi ensimmäisen kerran niin että lopetin kesken. Herrojen teologien keskustelu sekoitti 'pottuhalmeeni'
ja painoin katkaisijaa.

Tänään tuli uusintana Lotta-järjestön juhlamessu, jonka olen ainakin kerran nähnyt ja kuullut tohtori Haukion saarnan.
Antauduin kyökkihommille että sain katsoa rauhassa Vuokatin viestit.

Näkeekö Körttikodin juhlamessun jostakin ? 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta