Keskustelu > Seuratupa

Malmivaaran Siionin Virret

<< < (14/15) > >>

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 25.06.21 - klo:16:48 ---Ihan kamalaa, ihmiset ei ajattele muita kun ne tekee noita syrjähyppyjä. Niissä kärsii muutkin kuin itse tekijä omatunnossaan.

Tuomiopäivää en itse tunnusta, jotenkin en sitä tajua, vaikka kyllähän se Raamatussa on.
Minusta on Elämän kirja ja sinne kun on nimi laitettu, niin ei joudu sinne viimeiselle tuomiolle. Muut sitten joutuu sinne ja kait siellä voi saada jotain anteeksi en oikein tajua miksi vielä erikseen joku tuomioistuin olisi ylhäällä, kun maan päällä asiat ratkaistaan?
https://www.youtube.com/watch?v=itFj0yH_cVM&ab_channel=Fammvideo

--- Lainaus päättyy ---
QED

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 25.06.21 - klo:16:48 ---Ihan kamalaa, ihmiset ei ajattele muita kun ne tekee noita syrjähyppyjä. Niissä kärsii muutkin kuin itse tekijä

--- Lainaus päättyy ---

Luulen, että syrjähyppyjen kieltäminen katsotaan suvaitsemattomuudeksi.
Tästä huolimatta sanon tässä julkisesti, että syrjähypyt ovat syntiä.

Pena:
Yksi jako ihmisten kesken voisi olla, kumpaa pitää tärkeämpänä, kieltämistä vai kieltäytymistä. Pidän jälkimmäistä kristillisempänä asennoitumisena. Se vasta on epäkristillistä, jos kieltää toiselta sen, mistä ei itse kieltäydy.

Thomas McElwain:
Uudesta liitosta sanotaan: Jeremia 31:34
Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: ’Oppikaa tuntemaan Herra!’ Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään.»

Jokainen tietää, että aviorikos on synti. Ei tarvitse opettaa ketään, sillä Jumala on jo se kirjoittanut jokaisen sydämeen.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 20.06.21 - klo:03:06 ---Asia on tosi pilalla eikä ole ketään, jolla on tahtoa korjata sitä. Se on sitten vain tuomiopäivänä selvitettävä.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta