Keskustelu > Seuratupa

Körtti sanoma !!!

(1/30) > >>

Viisveisaaja:
 :)
Jotenkin tulee aina huonoomatunto, kun tänne kirjoittelen ja en niin ota osaa, että pitäämunkin jotakin, ninyt sit uuden alustuksen.

Körteistä itteni varmaan Aku ei ankkaan, mut Rätyyn itteni identifioisin kait.

Kuitenkin, niin mikäs on se painotus körteillä?
Armo nyt ainakin isolla Aalla..

Armo ilman vaatimuksia..
Pois sellaset omilla tikkailla taivaaseen opetukset :)

Jos nyt itse Paavoa ajattelen, siis oppi Isääni, niin hänellä oli huumoria, kuten Jeesuksella, sellaista tilanne komediaa, kuten Einsteinilla, Leinardin Vinssillä ja joillakin neroilla :)
Aku Rätyllä myös, mut ei tasan Malmbergilla ja monella nykykörtillä :)

Qoe vadis körtti?
Missä menet herännäinen?
Onko joku oppi, opetus, painotus?
Meillä alatietä rakastavilla?

Itse olen aina mieltänyt Jumalan suureksi ja itseni pieneksi.
On oikeasti joskus peloittanut nämä julistajat suurine puheineen, NÄIN sanoo Herra !!!
Itse ihan kyselevällä paikalla, monen vuoden jälkeenkin jotan toivottavasti alatietäkin kulkiessani.

Rakastan aina jokaista körttiä kun tapaan,. Tulee kumma hengenyhteys, kun ei olla kuin vierellä ja kanssakulkijoita ..

Riitta-mummi:
Älä katso itseäsi, katso Ristinmiestä.

Ole vain oma itsesi.

Kärsi ja rukoile hiljaa.

Ystävärakkaus.

Veisatkaa vuoroin puheita kuunnellen.

Pena:
Kavahda suruttomuutta, mutta älä lankea ilottomuuteen!

juhani:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 09.12.15 - klo:07:38 ---Kavahda suruttomuutta, mutta älä lankea ilottomuuteen!

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on minunkin saarnani.

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 09.12.15 - klo:07:38 ---Kavahda suruttomuutta, mutta älä lankea ilottomuuteen!

--- Lainaus päättyy ---

Kyl näkee etten ole tätä sakkia enkä kyl mitään.

Kavahda ottamasta liiaksi kipulääkkei vaikka sattuu koska siinä saatat langeta juuri iloisuuten. :003: 

Ole juur tasan sillä mielellä miltä tuntuu, sen hiittäkö se noille jumalanvierimmäisille kuuluu, ilos ja surus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta