Keskustelu > Yleinen keskustelu

Uusi raskas

(1/7) > >>

PekkaV:

Different Light  https://www.youtube.com/watch?v=cCQC3HzF3mM&list=PLeY2d1h6FzMatwvBGcIxaxl6N7Ak9BrFN&index=4

PekkaV:

Luonto on täynnä uutta elämää! Ymmärrän sen olevan raskasta kokea vanhuuden heikkoudessa.

Riitta-mummi:
Kevät on tiemmä monille raskain vuodenaika. Minulle se on toivon ja jatkuvuuden lupaus.
Ilmojen nopea vaihtelu korkeapaineesta matalapaineelle kyllä tekee sellaisen vaikutuksen, että niveliä särkee ja muuten vain nukkuisin.

Äitikin sanoi: Painaa kuin maan alle !

Mutta se ei ole raskasta eikä ahdistavaa. Pelkästään nukuttaa. Kun sataa olen kuin jänis tai koira, menen kippuraan 'kuusen alle'. Otan kevyttä luettavaa ja makoisaa suupalaa ja sillä pääsen yli kohti valoisia päiviä.

Thomas McElwain:
Olette kaikki nyt rakkaita keskenänne. Olisin varmaan minäkin pärjännyt hyvinkin joukkoon, jos en olisi kääntänyt Siionin Virsiä tänne. Joskus emme tajua mikä se elämän valinta on. Valitsen aina sen yksinäisyyden tien. Älkää ikinä enää sanoko, että kaikki ovat tervetulleita. Vanhojen Siionin Virsien kääntäjä ei ole tervetullut, vaikka sellainen, joka on aina istunut kiltisti seuroissa ja veisannut toisten kanssa uusia ja uusimpia ikinä valittamatta, aina hyvän tuulisena. Malminvaaran Siionin Virsien kääntämistä ette pysty antamaan anteeksi. Mitä se sanoo herännäisyydestä? Sopii hiljaa kysyä.

Viisveisaaja:
Onhan se satuttavaa, kun joku rakkaihin perinteihin koskee.
Sattuuhan se.

Thomas kääntäjä harvinaisen fiksu kaveri, miksi miettiä mitä muut mieltä.

Jos itte ajattelisin en enää olisi Herramme palvelija totesi Pavel evankeliumeissaan.
Minusta kukaan ei ole ollut kääntäjää vastaan kriittinen, vaikka mua häiritsi vähän kääntäminen, mutta persoonaa vastaan ei mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta