Keskustelu > Yleinen keskustelu

Mietiskelyä

<< < (2/19) > >>

vn:

--- Lainaus käyttäjältä: Töölöläinen - 08.04.13 - klo:13:14 ---Aamupäivällä kun kävin Narikkatorin kappelissa eli siis Kampin kappelissa.

Tuli mietiskeltyä miten ja mitä olisi minun hyvä tuoda esille körttifoorumin rekisteröitynä jäsenenä.
En voi kieltää sitä ettei körttifoorumi olisi antanut minulle paljon pohdittavaa, kasvatusta, vuorovaikutus oppia sosiaalisessa mediassa.

Mutta keskustelualueen aiheet eivät aina ole ehkä sitä mitä itse totuuden mukaisesti kaipaisin. Sitäkään en kiellä että itse tulee kyllä nostettua aika ihmeellisiä asioita esille.

Niin kuin olen monta kertaa todennut Teille ja itselleni, että uskonto, politiikka ja urheilu. Ovat aiheita jotka voivat aiheuttaa suuriakin mielipide eroja keskenämme ja hyvin usein tämä voi johtaa provosoitumiseen keskenämme.
Mietiskelyn lopputuloksen, päädyin siihen että nyt on aika panostaa laatuun omalta kohdaltani.
Mutta myös antaa ”kaikkien kukkien kukkia” körttifoorumilla eikä alkaa niittämään niitä nurin.
Itse voisin alkaa pohtia YouTuben ja jalkapallon sekä ”diipa, daapa” aiheiden vähentämistä

Katsotaan miten ukon käy.

Omasta mielestäni körttifoorumia, kaikella kunnioituksella Teitä keskustelualueelle osallistujia kohtaan. Katsoessani foorumin aiheita, on politiikalla ja ”diipa, daapa”(sää, huomenta, tänään, tämä vai tämä ja jne.) aika merkittävillä osuuksilla keskustelualueella.
Jotta en aiheuttaisi kenellekään pahaa mieltä, mietiskelyssäni. Totean lopuksi itselleni.

”Anna kaikkien kukkien kukkia”  

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä veli, asiaa puhut  :eusa_angel:
Itsekin haluaisin jotain kirjoittaa maailmaa parantaakseni, mutta viisaus, taito, ymmärrys, rohkeus, uskallus
...ja välillä aikakin...puuttuu.
Suurin syy lienee kuitenkin laiskuus ja saamattomuus ja se etten uskalla laittaa itseäni likoon...
häpeän pelko...nolatuksi tulemisen pelko....
Onhan näitä, tekosyitä ja todellisia syitä...jos vähänkin kysytään lähdetkö oman mukavuusalueesi
ulkopuolelle.
Hyvää maanantaipäivää  :039:

steal:
Juu hulluuta vaatii heittäytyminen.
Mutta kukaan täällä ei kyllä ole ihteensä nolannut, hyvin on kirjoittaneet immeiset.
Mutta mitä haittaa jos vähän nolaiskin ihteensä, minä teen sen monesti ja ihan tarkoituksella vielä, sen verran kaheli olen.
Mutta nuo Töölöläisen sanat aiheista pani miettimään, rustatkaapa joku niistä aloitus, minä lähen kaupalle ja isääni tervehtimään, siivoomaan, pihvinpaistoon jne..
Moro !

Töölöläinen:
Tänään on Mikael Agricolan (n. 1507-1557) päivä.

Se antaa minulle myös mietiskelyn aihetta menneistä päivistäni. Sillä Pernajan pappilasta alkoi minun rippi matkani kohti Paavon pirttiä.

Elämä on ollut rikas ja vaan rikkaammaksi elämä muuttuu Hänen rakkautensa johdosta meitä kohtaan.

http://opettajatv.yle.fi/agricola

http://www.rky.fi/read/asp/r_kohde_det.aspx?KOHDE_ID=1523

PekkaV:

Miksi unohdan? Miksi en muista? Puoli minuuttia sitten minulla oli lause, jonka aioin laittaa tähän, mutta avattuani, kun olin ensin etsinyt tämän ketjun, olin unohtanut, mitä aioin kirjoittaa. Eikä se ole vielä palautunut mieleeni.

Riitta-mummi:
Anna olla. Puristamalla et sitä saa haaviisi. Odottamatta se muistuu !

Ikääntyessä näin käy monille, minullekin. Siksi koettelen muistiani Älypään visoissa. Toisto, toisto...Kertaus on opintojen äiti, muistatko.

Minun nimi on Riitta. Sinä ole Pekka. Sen muistan aina.  :052:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta