Keskustelu > Yleinen keskustelu

Mietiskelyä

(1/19) > >>

myyrä:
Kun ei tunnu kovin nukuttavan, niin kirjoitanpa tänne.

Kävin pitkästä aikaa yhdellä foorumilla ja sinnekin on avattu 27.12 presidentinvaaliketju. Se nyt ei ole kovinkaan ihmeellistä; varmaan monellakin keskustelupalstalla näinä aikoina sellainen on. Mutta aloin miettimään, kuinka paljon ajatuksia ym. esitetään tietämättään omina? Varmaan paljon. Onko uusia ja tuoreita ajatuksia enää olemassakaan? Joskus törmää jonkin "suuren" ajattelijan mietelmään tai muuhun viisauteen ja huomaa, että itsekin on ajatellut sen suuntaisesti, mutta ei ole osannut pukea sitä sanoiksi tai kirjoitukseksi.

Kolme kertaa on täällä sattunut vastaavaa omalle kohdalle. Kerran avasin visailuketjun "Tämä vai tuo, sinä valitset" tai jotain sinnepäin. Olin juuri vienyt television (rikkinäisen) kaatopaikalle ja olin pitkään ilman tv:tä. Huomasin jälkeenpäin tv:n hankittuani, että sen niminen visailu on todella menossa. Toinen kerta oli, kun esitin ylläpitäjälle musiikkiketjun jakamista kahteen osaan. Taas huomasin jälkeenpäin yhtä ortodoksista kappaletta Youtubesta linkittäessäni, että siellä kommenteissa oli esitetty myös jotain sen suuntaista. Kolmas oli yksi aforismi, jonka olemassaolosta en tiennyt mitään ja eikös sekin putkahtanut myöhemmin esille jostain jopa taisi olla vielä sanasta sanaan sama, jonka luulin keksineeni.

No tämä on vain tällaista yöhöpinää. Kaikkea sitä miettiikin?

seppos:
Vuonna 1903 Yhdysvaltain patenttiviraston johtaja ehdotti sen lopettamista kun kaikki on jo keksitty.

Töölöläinen:
Aamupäivällä kun kävin Narikkatorin kappelissa eli siis Kampin kappelissa.

Tuli mietiskeltyä miten ja mitä olisi minun hyvä tuoda esille körttifoorumin rekisteröitynä jäsenenä.
En voi kieltää sitä ettei körttifoorumi olisi antanut minulle paljon pohdittavaa, kasvatusta, vuorovaikutus oppia sosiaalisessa mediassa.

Mutta keskustelualueen aiheet eivät aina ole ehkä sitä mitä itse totuuden mukaisesti kaipaisin. Sitäkään en kiellä että itse tulee kyllä nostettua aika ihmeellisiä asioita esille.

Niin kuin olen monta kertaa todennut Teille ja itselleni, että uskonto, politiikka ja urheilu. Ovat aiheita jotka voivat aiheuttaa suuriakin mielipide eroja keskenämme ja hyvin usein tämä voi johtaa provosoitumiseen keskenämme.
Mietiskelyn lopputuloksen, päädyin siihen että nyt on aika panostaa laatuun omalta kohdaltani.
Mutta myös antaa ”kaikkien kukkien kukkia” körttifoorumilla eikä alkaa niittämään niitä nurin.
Itse voisin alkaa pohtia YouTuben ja jalkapallon sekä ”diipa, daapa” aiheiden vähentämistä

Katsotaan miten ukon käy.

Omasta mielestäni körttifoorumia, kaikella kunnioituksella Teitä keskustelualueelle osallistujia kohtaan. Katsoessani foorumin aiheita, on politiikalla ja ”diipa, daapa”(sää, huomenta, tänään, tämä vai tämä ja jne.) aika merkittävillä osuuksilla keskustelualueella.
Jotta en aiheuttaisi kenellekään pahaa mieltä, mietiskelyssäni. Totean lopuksi itselleni.

”Anna kaikkien kukkien kukkia”  

Töölöläinen:
Yksi, yksin, yksinäisyys.

Pimeys

Pelko.

Häpeä.

Niin yksin olen

Sinun edessäsi

Niin yksin

juhani:
körttiläiset ovat eksistentialisteja...

Navigaatio