Ok. Olen luonteeltani innokas, sosiaalinen ja minulla on lahjana saatu vahva usko. Saatan laulaa kovaa ja korkealta vaikken olekaan hyvä laulaja koska en häpeä laulamista. Saatan myös iloisena ja innoissani ruveta laulamaan kielillä tai huudahtaa 'halleluja' sopimattomaankin väliin. Jutellessa usein innostun kertomaan Jumalan huolenpidosta minua kohtaan.
Olen muutenkin iloinen, hymyilen ja nauran paljon.
Tässä mielessä olen erilainen. Toivottavasti minut silti hyväksyttäisiin seuroissa. Olen vain hieman varautunut ja kysyin siksi, koska körtit vaikuttavat vieraanvaraisilta ja hyväksyvän kaikenlaiset ihmiset, mutta silti olen lukenut tältä palstalta useita loukkaaviakin kommentteja ja olen muodostanut mielessäni kuvan, että vahva uskoni ja vanhurskauteni ja pyhyyteni olisi jotenkin huono asia, vaikka ne eivät olekaan minusta vaan lahjana saatu.
Ehkä olen ymmärtänyt jotain väärin? Ehkä minäkin olen tervetullut seuroihin sellaisena kuin olen? Vaikka en olekaan syntinen vaan vanhurskas ja pyhä. Ja kielilläpuhuva, iloinen ja rakkauteni osoittava?
Tulen sitten kun ehdin
olenpa iloinen. Olen aivan innoissani. Tulen iloisena, vanhurskaana, kielilläpuhuvana, rakastavana ja profetoivana minänäni! Kiitos!