Keskustelu > Seuratupa

Rukous 3

(1/2) > >>

PekkaV:

Suo Tahtosi olla sama kuin minun. Amen.

Viisveisaaja:
Anteeksi kun yksi nimimerkki täältä epätoivoinen tai hukassa ja muutenkin outo kyselee, että onko tämä paikka jossa voi pyydellä esirukousta?

Teen juuri pikkaisen isompia ratkaisuja ja pikkaisen pelottaa, voisitteko ystävällisesti rukoilla puolestani.

Muilla varmastikkin isompia aiheita ja lupaan rukoilla, josko myös laitatte.
En nyt tiedä josko tälläisen madon ja armokerjäläisen rukous sitten kovin korkealle nousee.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 01.09.21 - klo:19:21 ---Anteeksi kun yksi nimimerkki täältä epätoivoinen tai hukassa ja muutenkin outo kyselee, että onko tämä paikka jossa voi pyydellä esirukousta?

Teen juuri pikkaisen isompia ratkaisuja ja pikkaisen pelottaa, voisitteko ystävällisesti rukoilla puolestani.

Muilla varmastikkin isompia aiheita ja lupaan rukoilla, josko myös laitatte.
En nyt tiedä josko tälläisen madon ja armokerjäläisen rukous sitten kovin korkealle nousee.

--- Lainaus päättyy ---

Voin ainakin rukoilla, että lakkaat vanhojen Siionin virsien kääntäjän parjaamisen. Olet ainoa enää aktiivinen asialla.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 01.09.21 - klo:20:07 ---Voin ainakin rukoilla, että lakkaat vanhojen Siionin virsien kääntäjän parjaamisen. Olet ainoa enää aktiivinen asialla.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos.

Herra anna minulle armosi loistaa tänne pimeyteeni.
Anna minulle voima olla parjaamatta usealle rakkaiden siinonien virsien kääntäjälle.
Herrani Jeesus siunaa häntä ja anna anteeksi minulle syntiselle !

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 01.09.21 - klo:20:46 ---Kiitos.

Herra anna minulle armosi loistaa tänne pimeyteeni.
Anna minulle voima olla parjaamatta usealle rakkaiden siinonien virsien kääntäjälle.
Herrani Jeesus siunaa häntä ja anna anteeksi minulle syntiselle !

--- Lainaus päättyy ---

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta