Keskustelu > Kirjoitelmia ja päiväkirjoja-herännäisyyden hengessä
Televisio-ohjelman vuoksi
1944:
--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 26.03.21 - klo:20:19 ---Enhän niin sanoisi. Alatien kulkija on herännyt tosiasiaan, ettei hänellä ole hitusen vertaa ansiota, joka toisi hänelle pelastusta, vaan on sataprosenttisesti riippuvainen armosta. Jotkut näyttävät ajatellen, että se tarkoittaa, että pitää solvata itseään. Ei suinkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Minä tähän vastaan, että Thomas on mielestäni Raamattunsa tunteva mies.
Muuten mökötän.
1944:
Mököttäminen on tylsää, huomaan sen taas kerran. Olen kirjoittanut Lahden poliisiin ja esittänyt sinne muutaman kysymyksen, Vastaus tullee 3-4 kuukauden kuluessa. Katsotaan sitten onko referoitavaa.
Yritin silloin alussa viisi vuotta sitten kirjoittaa itselleni pöytälaatikkoon. Sekään ei tuntunut minun jutultani. Älysin, että minullakin olisi leveä mediakäytävä, tämä foorumi. Sillä tiellä olen. Nyt murehdin, että tällä kertaa olisi pitänyt vaieta, enkä siihen kyennyt. Taidan herättää körteissä kiusallista huomiota.
Thomas McElwain:
--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 28.03.21 - klo:09:29 ---Nyt murehdin, että tällä kertaa olisi pitänyt vaieta, enkä siihen kyennyt. Taidan herättää körteissä kiusallista huomiota.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoita vaan. Ei tarvitse aina olla kaikien kanssa samaa mieltä.
1944:
:039:
1944:
Olen poliisilta ensimmäisen kirjeen saanut. Ohjelman tuottja on Aitomedia oy, Arman Alizad on haastatellut hämeenlinnalaista rikoskomisariota. Joten Arman on saavuttamattomissani, hänellähän on laki puolellaan. Tällaiset sopimukset tekee arveluni mukaan Poliisihallitus erilaisten median toimijoiden kanssa. Pitäähän poliisiltakin olla "leipää ja sirkushuveja" kansalle kuin muinoin Rooman valtakunnassa.
En tahdo saada millään poliisivankiloita koskevaa lakiluetteloa tietooni, siis sitä, mikä oli voimassa sinä päivänä, kun Ruut itsensä tuhosi.
Minusta on tullut paha poika, kun kyselen kaikkea ja joka paikasta. Jokainen viranomainen saa palkkaa ja mielestäni sen eteen pitäisi tietoa antaa.
Mutta minä olen väärässä, ei kaikkea saa tietää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta