Keskustelu > Yleinen keskustelu

Kehu PSää

<< < (17/21) > >>

luterilainen:
Olen erittäin tyytyväinen Perussuomalaisen puolueen asenteeseen Riikka Purran edustaessa humanismia parhaimmillaan  :eusa_clap: .  :eusa_pray:

karjalaisenkyösti:
Nollatoleranssia rasismiin vaatimusta ei pidä laittaa maahanmuuttajille vaatimukseksi.
Jos laitetaan, niin kuinkahan pärjäisivät?

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: karjalaisenkyösti - 22.08.23 - klo:21:39 ---Nollatoleranssia rasismiin vaatimusta ei pidä laittaa maahanmuuttajille vaatimukseksi.
Jos laitetaan, niin kuinkahan pärjäisivät?

--- Lainaus päättyy ---

Rasismin kohteet joutuvat varmaan pitämään toleranssinsa täysillä ihan itsesäilytysvaistonsa sanelemana.

PekkaV:

Persepenkkiinsuomalainen yrittää. Kuten me kaikki tuossa vaiheessa. Ei laiteta ei.

luterilainen:
Talousvaikuttaja Björn Wahlrooskin kehuu perussuomalaisia poliitikoita.  :eusa_clap:

– Itse asiassa vähimmilläänkin minä sanoisin, että perussuomalaisten johto on erittäin raikas tuuli ummehtuneessa suomalaisessa poliittisessa debattihuoneessa.

– Suomi on nyt pahemmassa kriisissä kuin 1990-luvulla, mutta että Suomen talouden nousukauteen on silti olemassa valmis, valaistu polku.

Wahlroos myös ripittää ”ankarassa joulusaarnassaan” sukuyritykset ja ennustaa EU:n hajoavan 30 vuodessa.

Björn Wahlroos kehuu perussuomalaisia
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/45b2d936-2e55-4529-8861-95f56cfb5d8f

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta