Keskustelu > Yleinen keskustelu

Hullu harrastus 2

(1/10) > >>

Riitta-mummi:
Olen ollut ahkerasti Älypäässä, selkäni kivuista huolimatta. En ole vielä aiva perillä siitä kuinka systeemi toimii, mutta nimimerkki näkyy Tähtipelaajien joukossa. Välillä sija nousee, välillä se laskee vuorostaan.

Öppis, oletko perillä miten pitää pelata että nousu olisi vakaata ? Kun minä pelaan melkein mitä vaan sieltä löytyy tulee huonoja pelejä joukkoon. Silloin sijoitus putoaa.,

Mitä olen katsellut kärkipelaajien tilastoja, heillä on paljon suppeampi laji-valikoima.

No, minähän olenkin  'jokapaikan höylä', ja se on minusta mukavaa.

Pinterest on nyt II-sijalla.

Ukrainan sotaa en jaksa enää seurata, en edes Putinin edesottamuksia. Trump kyllä jaksaa huolestuttaa. Mihin menee USA ?

Urheilukaan ei tunnu , ainakaan nyt vielä, entiseltä. Qatarin MM-kisat aion boikotoida. Rukaa vähän kiinnostaa odotella, ja Taivalkosken hiihdot kyllä katsoin.

Riitta-mummi:
Nyt tiedän sitten mitä on peliriippuvuus ! Olen koukuttunut Älypäähän.

Se hyvä tästä on ollut että lähimuisti paranee koko ajan. Huonoa on se että selkä ei parane.  :003:
Matti ei tykkää myöskään kun en istu enää koko ajan tv-urheilun aikoina hänen rinnallaan.

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 11.12.22 - klo:14:47 ---Nyt tiedän sitten mitä on peliriippuvuus ! Olen koukuttunut Älypäähän.

Se hyvä tästä on ollut että lähimuisti paranee koko ajan. Huonoa on se että selkä ei parane.  :003:
Matti ei tykkää myöskään kun en istu enää koko ajan tv-urheilun aikoina hänen rinnallaan.

--- Lainaus päättyy ---
Tärkeintä olisi, ettei kiinnitä sydäntään Älypäähän tai siihen, mikä on maailmasta.  :icon_xmaslol:

Riitta-mummi:
Amen !

:107:

vn:
Mikä on vaihtelevan virkistyksen/vaihtelun ja koukkuun jäämisen ero?
Mietin omaa sudokujen täyttämistä....ja ehkä jotain muutakin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta