Keskustelu > Yleinen keskustelu

Kuinkas korona kohdallanne?

<< < (2/4) > >>

seppos:
Tyttären tytär toi sen päiväkodista ja niin tytärkin sai sen. Mekin altistuimme, mutta kolmepiikkiä per nenä suojeli meidät.

PekkaV:

Tuotiin Italiasta se aito ja alkuperäinen. Pari vuorokautta paha kurkkukipu.

öppiäinen:
En tietääkseni ole sairastanut. En ole kyllä missään testeissä käynyt, mutta ei ole ollut oikein sopivia oireita. Piikit olen ottanut kaikki mitä olen saanut ja edelleen käytän yhteissisätiloissa maskia ja käsidesiä.

karjalaisenkyösti:
Meidän perheessämme lyhyen ajan sisällä kaikki ovat sairastaneet.
Sellaiset oireet, että oli syytä vahvasti epäillä koronaa alkoivat viime perjantai-iltana, lauantaina jonkinlainen positiivinen kotitesti, tällä erää näyttää siltä, että minun kohdallani tuo tauti jäikin lyhytaikaiseksi.
Muutama panadoli-tabletti silloin tällöin vielä helpotti tilannetta.

Kalistaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Kalistaja - 11.04.22 - klo:16:51 ---   Kuinkas korona kohdallanne? Oletteko sairastaneet sen? Minuun tuo piikkipeikko ei ainakaan toistaiseksi ole tarttunut. Muutaman kerran kurkkuni on ollut karhea. Gabriel-yrttilikööri ( virolainen valmiste ) on poistanut kurkun karheuden ja flunssaisuuden muutamassa tunnissa. Siis ainakin toistaiseksi olen ollut koronaton, vaikka käytännöllisesti katsoen päivittäin olen liikehtynyt erilaisissa kulttuuri- ja urheilutapahtumissa, kirjastoissa, kahviloissa ja toisinaan myös ystävien ja tuttujen luona. :kahvi:

--- Lainaus päättyy ---

Tyttäreni sai alkukeväästä koronan Islannin Reykjavikista, tai matkalla sinne. Yksi veljistäni sairasti alkutalvesta koronan, samoin hänen vaimonsa. Sisarien lapsista on tainnut kaksi olla koronassa. :kahvi:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta