Morjensta!
Täällä piipahtamassa vajaan viikon tauon jälkeen.
Äsken tuli käytyä uimahalleilemassa, edellisestä yli viikko vierähtänyt, tuntui aika rankalta, riippuu tietysti vesijuoksijan liikenopeudesta, ja onhan tässä muuta liikuntaa ollut,
haravointia, pyöräilyä, maan kärräämistä kottikärryllä, yksi kävelylenkkikin jo Tenholan metsäpoluilla.
Aika paljon olen vuosien varrella uimahallissa käynyt, eikä ole kertaakaan selkä nitkahtanut, sikäli se on hyvää liikuntaa, noh, ei myöskään pyöräilyssä ja kävelyssä, mutta
hyötyliikunnassa nitkahtanut montakin kertaa....en tiedä sitten onko asenne- ja mielialakysymys.
Kevät ja oikeastaan kesä alkamassa, mulla ei vielä kun en ole kuullut käen kukkumista, mutta lämpenevää kuitennii.
Kotimökillä olen vähän tehnyt säätöjä että auringon lämpö ikkunoista lämmittäisiä huushollia paremmin sähkön säästämiseksi
Voikukkia näkyy jo runsaasti, rentukat kukkii, töyhtöhyypänkin jo satuin näkemään. Veljen mökillä äsken piipahdin, aivan mahtava lintujen konsertti siellä, ilman käkeä vielä.
Kotimökillä haravoinnit tehtynä, kohta menen ekaa kertaa leikkaamaan tästä omasta pihasta oman vastuualueen, naapurilla oma aikataulunsa kun näkee mallia meikämannesta...no juu...
Eilen iltayöstä mestareiden liigan jalkapallo-ottelun seuraaminen jäi teksti-tv:n varaan kun piti seurata euroviisuja pääseekö Kääriä jatkoon, pääsi.
Mutta täytyy todeta että nykyinen euroviisutyyli ei ole ollenkaan minun makuuni, toista oli Lasse Mårtenssonin aikoihin, paljon mieluummin seurasin voicea.