Juuu...täällä taas...

Kiitos kannustavista ja rohkaisevista ajatuksista vv!

Hieno homma että flunssa mulla jo siten helpannut että saan hyvin nukuttua.
On keväinen päivä valjennut....lunta vielä maassa reilu 20 senttiä näissä maisemissa.
Lumityöt varmaankin ehkä tehtynä tältä talvelta...että voisin kyllä tässä Theresen hiihtoa
odotellessa maksaa itselleni lumen kolaamisesta...siis maksaja on taloyhtiö ja minä olen
palkansaaja...ja kokeilisin sitten osaanko toimia tulorekisteri-sivustolla.
Mutta turisen täällä ensin...laiskoottaa...eikä hommilla mikään kiire...
Tulipa mieleeni, että taisi mullakin olla aikoinaan yksi työmatka Lappiin...Napapiirille...
Siellä oli aikoinaan sellainen sininen peltihalli, Napapiirin Lasi...se kuului muutaman vuoden
samaan konserniin kuin muutkin meikämannen lasitehtaat...siis minä olin sellainen joku
kunnossapito-insinööri-isännöitsijä...en tiedä mitä sain aikaan mutta olinpahan vaan
virassa istumassa...
Nykyiset isännöintihommani on sopivaa jatkumoa niille hommille...vaikka koenkin olevani
lähinnä kirjanpitäjä enkä korjausalan ammattilainen...kuuntelen kyllä sujuvasti...
Mutta...eipähän ajatus sujuvasti kulje...joku ajatuskin oli...
Niin se...Napapiiri oli 60-luvun lopulla aikalailla eri paikka kuin nykyisin...
Se Napapiirin Lasikin on siellä purettu aikoja sitten...joskus suunniteltiin uutta, mutta taisi
haaveet mennä mun työurani loppumisen myötä...

Jos sulla on vv vapaa-aikaa siellä työjaksosi aikana, niin käyppä Äkäslompolossa
Velhon Kodalla, se on hieno Uuttu-Kallen perustama metsäkahvila, nyt kylläkin uudet
omistajat, mutta hienosti homma sujuu Kodalla!