Kyllä herännäisyydessä joskus kuuluu asettua toisen yläpuolelle ja ryhtyä kopistelemaan ylhäältä päin päähän, jos toinen ryminällä tuo vaikka Körttifoorumiin sellaista, joka uhkaa tervettä toimintaa. Hyvä esimerkki on se, että hölmösti erehdyin kääntämään vanhentuneita Siioninvirsiä ja laittamaan ne tänne. Vaikken tarkoittanutkaan, että ne tulisi hienon ja uuden tilalle, muut huomasivat sen vaaran ja yrittivät ylhäältä päin huomauttaa, että Bruce Springsteen oli jo tarjonnut paljon parempaa ja vieläpä englanninkielellä. Se oli aivan aiheellista ja minun olisi pitänyt alistua heti siihen viisauteen. Mutta kapinoin viisautta vastaan. Sellaisessa tilanteessa, pitää kopistella kunnes toinen ymmärtää. Nyt olen ymmärtänyt pitää hölmöä vanhentunutta itselleni ja ihailla ja ylistää niitä, jotka tietävät paremmin. Mielelläni asetan heidät vaikka kultajalustalle ja ylistän A.C./D.C.tä. Kun minun runo- ja musiikkitaitoni ja tuntemukseni on niin kertakaikkiaan mitätön, niin ihmettelen, että meikäläinen on joskus täällä hienolla foorumilla tarjonnut yhtään mitään. Kyllä on joskus paikallaan, kun asetetaan vaikka Bruce Springsteen Malmivaaran yläpuolelle puhumattakaan meikäläisestä. Jopa Barack Obama nyt tekee yhteistyötä hänen kanssaan.