Kun luen kuvauksia puuhistasi olen onnellinen että sinulla on näin.
Soisin Matinkin voivan yhä puuhailla monenlaista muutakin kuin valokatkaisijoiden painamista sammuksiin tai kartonkipakkausten litistelyä tiiviimpään muotoon.
Se on hänen hommansa koska minä laitan kaiken kokonaisina isoon kassiin parvekkeelle, katyonkikeräykseen vietäväksi.
Onneksi hänellä on kyky ajaa autoa ja istua sähköavusteisen pyörän päällä. Siinä voi hiljalleen poljeskellen käydä tarkistamassa esim. vesilintujen pesimäpuuhia satamassa ja Kahvisaaressa.
Rollan avulla pyörävajaan tai autoon. Sitten rolla kasaan ja takakonttiin tai vajan säilytystilaan, ja menoksi !
Ei hän valita, ja sanoo olevansakin mukavuudenhaluinen. Hänelle soppi hyvin että minä passaan.

Ja hän lukee valtavasti. Lehti tai kirja on aiva sylissä. Siinä hän ottaa muutamat päikkäritkin, ja pysyy hyväntuulisena. On tullut äitiinsä kovasti.
Minäkin nukanhdan helposti tuolin syliin kirjaa kuunnellessa. Niin me 'kaksi vanhaa varistaa' nuokumme, ei pellon aidalla, vaan olkkarin nojatuoleissa.
Elämä on käynyt hyvin pieneksi. Puoli vuotta on jo pitkä aika jona voi tapahtua suuntaan jos toiseen. Hyvin menee kuitenkin.
Minulla on tänään hyvä päivä, siitä kiitos !